EastWoodTeam Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 hallo medecachers, Ten eerste de allerbeste wensen voor 2012!!!!!! Kunnen jullie mij helpen...Hiervoor was het Eastwood Team account van mijn overleden vriend Eric Blaak en ik heb deze overgenomen...maar ik krijg nog de mails van nieuwe caches in de provincie zuid holland en brabant maar ik woon in Utrecht. Hoe kan ik dit veranderen....Het profiel heb ik al wel veranderd naar mijn coordinaten... groetjes Yolande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 (bewerkt) Als je op je cacheprofielpagina bent (http://www.geocaching.com/my/) zie je rechts in een kolom de link naar de notificaties (http://www.geocaching.com/notify/default.aspx). Daar zullen één of meerdere notificaties aangemaakt zijn die je dan middels de "edit" knop achter de notificatie kunt aanpassen of verwijderen. Greetz en succes ermee, Bloodwoosj. edit: tiepvaut... 3 januari 2012 bewerkt door Bloodwoosj 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Je kan je notifications laten doorsturen naar je thuisserver die de mail filtert en notifications voorziet van essentiele informatie als locatie en hint, en via bijvoorbeeld Gnokkii een sms laat sturen vanaf een telefoon die je aan de PC hebt gesoldeerd. Of omzet in een twitter bericht. Zo iets. Zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EastWoodTeam Geplaatst 5 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2012 hallo bloodwoosj Dank dank voor de link het is gelukt..... groetjes Yolande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden