Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien toch met een toeringcar en wat 040 cachers een bezoekje brengen aan die voortuin. Doutzen woonde daar?! :dribble:

Ik neem toch aan dat je voordat je een hoogtepunt als een 'voortuincache' legt eventjes de buren waarschuwt? Ik noem dat gewoon fatsoen, normen en waarden. Zo wens ik ook benaderd te worden als mijn buurman besluit zijn huis roze te schilderen.

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Snap niet waarom ik nu ook in een discussie betrokken moet worden...

Start gewoon geen tp als je niet tegen kan dat mensen feedback geven.

Zo is uiteindelijk ook mijn anti "Kees" ontstaan.

Laat mij er dan ook buiten!!

Vr Gr,

Keske27

bewerkt door keske27
Geplaatst (bewerkt)

Allemaal hartelijk dank...

Ik kan zeker wel tegen feedback; anders had ik mijn vragen niet eens gesteld maar met enkele schrijvers ben ik het nu echt wel eens, de aanloop had korter moeten zijn met alleen de aanduiding: "door omstandigheden mogelijk cache veranderen tot brievenbus, is/kan het dan een letterbox hybride zijn/worden ?"

@'t hopbelletje, Sorry als ik verkeerd bij u overkwam met mijn vraag over het sluiten cq wissen van dit topic... Het was niet mijn bedoeling u hier in dit topic te betrekken.

Daarom stelde ik die vraag eerst ook via een ticket.

Met mijn vraag dit topic te sluiten/wissen bedoelde ik slechts dat wat mij betreft mijn vragen voldoende reacties had opgeroepen om ermee verder te kunnen.

Alle mensen zijn gelukkig niet hetzelfde en dus tellen verschillende meningen mee, zowel negatieve als ook opbouwende kritiek en de gewone losse mening.

Ik weet nu echter ook dat niet alle fora gelijk zijn qua beheer en dacht dus zelf een topic te kunnen wijzigen of te verwijderen, weer wat geleerd.

Nogmaals, sorry voor de een, dank aan vele anderen en de groeten,

Mar

bewerkt door kimopo
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...