Odlaniger Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 (bewerkt) Ook hier word de vergissing gemaakt met dat een traditionele cache per definitie weer een saaie Filmkoker is neergepleurt door mensen zonder enige fantasie zonder enige doel en zonder enig respect naar de cachevinder toe om hem bij het vinden van de cache te vermaken, gewoon omdat ze het met hun beperkte denkvermogen niet beter (kunnen) weten. Er zijn gelukkig nog steeds wel (ook beginnende) cacheleggers die wel de intentie hebben om de cachevinders te vermaken met leuke innovatieve, spannende, vermakelijke traditionele caches waarvan er ook nog is nagedacht over de verbergplaats Helaas is het wel zo dat tegenwoordig de mensen die de wel prachtige caches neerleggen waar duidelijk over is nagedacht compleet worden ondergesneeuwd door een tsunami van cachers die zich ook maar helemaal niet de intentie hebben om zich in te lezen en zich als beginners al die troep als eerste vinden en daarmee het idee hebben dat het spelletje is om die troep vinden het ultieme cachen is, waarmee ze vanzelf ook die troep gaan leggen, omdat ze meestal ook niet gezegend zijn met enige terughoudendheid en meteen ook een cache moeten leggen wat natuurlijk een slechtere copy is van hetgene het treirige wat ze daarvoor gevonden hebben. Door de logjes die ze van hun kompanen krijgen gecombineerd met de algemene tendens om vooral maar niet te loggen van wat je echt van de cache vind hebben die zielenpoten simpelweg geen idee met wat voor een onding ze nu echt hebben gefabriceerd dus komen meer sneue cacheklonen van die persoon af. Een spiraal naar beneden in een vrije val, ik hoop, tegen beter weten in, dat deze tendens ooit eens verzadigt word en mensen een nadenken voordat ze achteloos iets dumpen, al dan niet gesteund door de moedermaatschappij Groundspeak Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat als je net druk bezig ben om een prachtige cache te maken wat nu eenmaal een hoopt tijd en energie kost en dan komt er in een verkeersbord een nano met 1 regel als cachebeschrijving te liggen, je meer dan grondig baalt. Maar ik denk zelf niet dat groundspeak het proces zo gaat automatiseren dat je met medewerking van meerder accounts je een pusselcache kan oplossen, er zullen dus altijd revieuers nodig blijven, ik hoop wel dat ze wel meer zeggenschap krijgen en nemen dan ze nu toebedeelt krijgen, Barny Mijn achterliggende gedachte heb je goed verwoord. 22 december 2011 bewerkt door Odlaniger
Odlaniger Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Voorstellen: – iedereen wordt kritischer naar zijn eigen caches: geen of weinig goede reacties, dan archiveren; – stoppen met traditionals, de meest simpele manier om een cache te plaatsen. Ik zag dat 85 procent van je caches een favorieten percentage onder de 10% heeft. Ik zou zeggen geef eens het goede voorbeeld Wie kaatst.......... Ik kon dus de bal verwachten. Maar voor mijn caches krijg ik voldoende goede reacties om ze online te houden. Als ik logs krijg in de trant van "waardeloze cache", dan archiveer ik de cache, ook in eigen belang, want ik hou niet van anti-reklame. Het favorietenpercentage zegt niet alles. Zelf heb ik niet de drang om al mijn favorieten weg te geven, ik bewaar ze voor de topcaches. En die van mij zijn misschien niet top, maar worden wel gewaardeerd.
Phoenix-night Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Als ik logs krijg in de trant van "waardeloze cache", dan archiveer ik de cache, ............. Hm ............. er was ooit maar 1 Waardeloze cache! PN
Odlaniger Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Als ik logs krijg in de trant van "waardeloze cache", dan archiveer ik de cache, ............. Hm ............. er was ooit maar 1 Waardeloze cache! PN Leuk! Jij bent een uitzondering. De meest waardeloze cache was de beste cache, maar je hebt hem zelf bestempeld als waardeloos. Heb hem helaas niet zelf kunnen ervaren.
de-fam Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Leuk! Jij bent een uitzondering. De meest waardeloze cache was de beste cache, maar je hebt hem zelf bestempeld als waardeloos. Heb hem helaas niet zelf kunnen ervaren. Oeps....iets gemist. Maar daar is in ieder geval een plekje vrij voor een iets minder waardeloze cache
Aanbevolen berichten