grieze Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Hallo allemaal ik heb laatst eerste ervaring met geocachen, en ik moet zeggen dat mij dat wel beviel. Nu is mijn vraag, ik heb een nokia x6 mobiele telefoon met daarop ovi navigatie. Het is mogelijk om met dit navigatieprogramma coordinaten in te voeren , ik heb dit gelezen op internet, maar ik kom er niet uit. heeft iemand hier ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Hey, Ik heb ook een x6 en daar vind ik bijna al onze caches mee. Je kunt via www.geocachenavigator.com een app kopen om te cachen. Dit werkt perfect. Je kunt caches vinden, hints en logs lezen, je kunt verschillende kaarten downloaden en de precizie is vaak beter dan onze Garmin! Ik zeg, DOEN! :-) Groeten, Daan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 de precizie is vaak beter dan onze Garmin Hoog tijd voor calibratie dan, een gps is altijd preciezer als een telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirholt Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 , een gps is altijd preciezer als een telefoon Dat lijkt me een te ver gaande generalisatie. Er zijn precieze en minder precieze Garmins. Ook telefoons hebben een GPSr chip van varierende kwaliteit, net als de Garmins, dus een telefoon is een gps. Voorbeeld: Een moderne telefoon is preciezer dan een oude Garmin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 , een gps is altijd preciezer als een telefoon Dat lijkt me een te ver gaande generalisatie. Er zijn precieze en minder precieze Garmins. Ook telefoons hebben een GPSr chip van varierende kwaliteit, net als de Garmins, dus een telefoon is een gps. Voorbeeld: Een moderne telefoon is preciezer dan een oude Garmin. Je neemt me de woorden uit de mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cpl_Uhl Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Ik zou zeggen, tijd voor een nieuwe GPSr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Ik zou zeggen, tijd voor een nieuwe GPSr inderdaad, het lijkt me nogal logisch dat we over apparaten van dezelfde leeftijd spreken en niet over een gps van 10 jaar oud en een nieuwe telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gamdot Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Telefoon is trouwens ouder dan de GPS... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden