fredje310 Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 Hoi hoi allemaal, Ik heb Garmin Venture Gps gekocht in Amerika. Nu is mijn vraag of hier een NL handleiding voor te krijgen is want mijn engels is niet optimaal. Alvast bedankt voor eventuele reactie. Een download adres is ook welkom Groetjes Manfred
Peetee Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 Nu is mijn vraag of hier een NL handleiding voor te krijgen is Helaas, maar neen Nederlandse handleidingen krijg je alleen maar als je je apparaat in NL of Vlaanderen koopt. Maar misschien is er hier op het forum een Venture-bezitter die zijn handleiding niet meer nodig heeft en aan je af wil staan.
Pieter Walker Geplaatst 12 maart 2004 Geplaatst 12 maart 2004 Ik ben in het bezit van een Nederlandse eTrex Venture gebruikershandboek en naslag werk. Doe hem niet weg maar zeg maar hoe hem wilt hebben. Weet je dat er ook een nederlandstallige software versie van Garmin is voor de Venture, versie 2,60 kun je zo (mits geregistreerd) bij Garmin .com downloden.
Free Wally Geplaatst 12 maart 2004 Geplaatst 12 maart 2004 Ik zie dat Pieter Walker al hulp aangeboden heeft. Maar mocht het nog nodig zijn: ik beschik over de NL handleiding en een kopieerapparaat, dus geef maar een seintje als het nodig is. Weet je dat er ook een nederlandstallige software versie van Garmin is voor de Venture, versie 2,60 kun je zo (mits geregistreerd) bij Garmin .com downloden. PW, hoe kun je registreren bij Garmin? Bij mijn Venture zat nl. geen registratiekaart.
Free Wally Geplaatst 12 maart 2004 Geplaatst 12 maart 2004 PW, ben even wezen bladeren op garmin.com. Registratie was om de een of andere reden niet nodig. Heb inmiddels versie 2.60 te pakken en Venture op Nederlands ingesteld. bedankt voor de tip.
fredje310 Geplaatst 12 maart 2004 Auteur Geplaatst 12 maart 2004 Hoi hoi Allemaal, Bedankt voor jullie reacties Er wordt inmiddels voor een kopie gezorgd Met dank aan Free Wally Grtz Manfred
Free Wally Geplaatst 13 maart 2004 Geplaatst 13 maart 2004 Envelop gedeponeerd in zo'n rood stukje straatmeubilair. Als tante Post haar taak niet verzuimt, ligt ie maandag op de deurmat. Greetz, Free Wally.
Wandelaar Geplaatst 13 maart 2004 Geplaatst 13 maart 2004 Hoi hoi allemaal, Ik heb Garmin Venture Gps gekocht in Amerika. Nu is mijn vraag of hier een NL handleiding voor te krijgen is want mijn engels is niet optimaal. Alvast bedankt voor eventuele reactie. Een download adres is ook welkom Groetjes Manfred je kan bij: (http://www.garmin.com/support/download.jsp) wel de software in het Nederlands downloaden Co
Aanbevolen berichten