Spring naar bijdragen

Wachtwoord Wijzigen


Esmee

Aanbevolen berichten

beste allemaal

ik ben een nieuwe deelnemer en daarvoor heb ik twee accounts aangemaakt op geocaching.nl en geocaching.com nu is door onstandigheden er per abuis een nieuwe wachtwoord aangevraagt voor .nl de procedure doorlopen en via email een ww ontvangen waarmee ik kan inloggen en dat werkt .

nu wil ik het ontvangen ww weer terug veranderen naar mijn oorspronkelijke eigen ww ( ik log in via div computers) hoe doe ik dat.

 

ook heb ik moeite om voor een cache welke we willen lopen een duidelijke nederlandse beschrijving te krijgen hoe kan ik dat het beste doen?

 

en waar/wat (is)ligt de scheiding tussen de site s met geocaching.com en geocaching.nl wnat als ik start op .nl dan zit ik zomaar weer op .com?

 

alvast vriendelijkdank voor de hulp

Burgstad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

beste antartica

waarschijnlijk heb de problemen waar ik mee zit niet goed uitgelegd

1 hoe kan ik het ontvangen wacht woord wijzigen in een ander wachtwoord?

2 hoe kom ik aan een duidelijke nederlands talige beschrijving van een cache welke ik wil lopen?

 

3 wat is het verschil tussen site s geocaching.com en geocaching.nl want als ik start op .nl dan zit ik zomaar weer op .com?

4 waar is . nl voor en waar is .com voor?

PS burgstad is mijn nick name

vr gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, en ik maar zoeken naar een cache met de naam Burgstad.

Ik probeerde antwoord te geven op je 2e vraag.

Je andere vragen kan iemand anders hopelijk beantwoorden.

Wat betreft je 2e vraag: staat de beschrijving van de cache niet in het nederlands?

Ik denk dat je het beste de eigenaar een mail kunt sturen.

Of je vermeldt hier het GC nummer, zodat we je aan een vertaling kunnen helpen.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van beide caches is zowel een nederlandse als een engelse beschrijving op de cachepagina beschikbaar, dus ik snap de vraag niet helemaal.

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=346c68dc-e25a-4bba-8786-ce465a5ca44a

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=9c134ee1-c0b2-43df-b02b-76ae5b67eb9a

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste antartica ik heb je beide linken geopend en wat ik zo raar vind is dat de vertaling van de rosse buurt zo gebrekkig is en die van het waalse eiland wel in orde is

ik vroeg me af of ik voor DE ROSSE BUURT iets niet goed doe ?

evenwel bedankt voor je hulp

vr gr burgstad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieronder heb ik een stukje van "De rosse buurt" geopieerd, zoals ik het zie: nederlandse tekst in het zwart, engelse tekst in het rood (engelse tekst is waarschijnlijk een extra service van de eigenaar voor buitenlandse cachers).

Maar in beide teksten staat het zelfde.

 

Een korte wip in de rosse buurt, zeker minder dan een uur (aannemende dat je niet ergens naar binnen gaat......).

A short walk in the Red Light District that can be done within the hour (assuming that you do not enter one of the houses........)

Deze cache begint op het plein voor het centraal station. Een bijzonder gebouw. Kijk maar eens naar de klokken. Welke tijd geeft de linker klok aan?

This cache starts at the square in front of the Central station. A special building. Look at the clocks at the station, which time is indicated by the left clock?

 

The rosse buurt (de wallen) is vlak bij het centraal station gelegen en is een van de oudste delen van Amsterdam. Loop eerst richting Hotel Victoria en dan richting onderstaande foto.

The red-light district is close to the Central Station and is one of the oldest parts of Amsterdam. Walk to Hotel Victoria and turn left to walk to the building on the picture below.

 

Enzovoort ...........

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste antartica

dankzij je hulp ben ik er achter gekomen dat door de dubbele beschrijving ( ned en eng)van de maker en omdat mijn computer ingesteld stond op altijd enges vertalen er een raar omschrijvingen ontstonden .nu ik de instelling van mijn comp heb aangepast krijg ik de zelfde tekst als dat je mijn heb toegestuurd.

bedankt

gr Burgstad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zal ik eens een poging doen om vraag 4 (en misschien ook een beetje vraag 3) te beantwoorden.

 

Op geocaching.com vind je alle informatie die je nodig hebt om te gaan cachen: cachebeschrijvingen dus en alles daaromheen.

Op geocaching.nl kun je (in het Nederlands) je vragen stellen over geocachen, kletsen over geocachen en andere geocaching-gerelateerde informatie opzoeken.

Niet alle functionaliteit op geocaching.nl werkt nog goed, omdat er gewerkt wordt aan een nieuwe site (hier zijn al erg veel draadjes over, dus ik hoop niet dat de discussie daarover hier weer opnieuw losbarst). Maar op de plekken waar het wel nog werkt, zou je dus, als je op een cache klikt (bijvoorbeeld tijdens het bekijken van een kaart) doorgestuurd kunnen worden naar geocaching.com om de cachepagina (listing) te bekijken. Wees er echter op bedacht dat de kaarten hier niet altijd volledig zijn.

 

Succes met het vinden van je weg in de digitale geocaching-wereld en happy caching!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...