Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

ik heb een tablet arnova 10 g2 met android besturing 2.3 .

maar ik krijg de gc buddy niet op me tablet .

of is er ook een voor nokia 5230 .

wie helpt me uit de brand

Dirk .

• 2 weeks later...
Geplaatst

Aangezien links naar "de buren .eu" consequent veranderd worden op dit forum moet je deze link gebruiken, maar zonder de spaties uiteraard:

http://www. de buren .eu/Tools/default.aspx

Geplaatst

Aangezien links naar "de buren .eu" consequent veranderd worden op dit forum

Je kun ook geocaching.it gebruiken.

Tc

Geplaatst (bewerkt)

Omdat banners/plaatjes niet meer werkte op dit forum, omdat de beheerder van dit forum het zo in heeft gesteld dat globalcachin g vervangen wordt door de buren, heb ik enkele plaatjes ook op geocaching.it gezet.

Andre links, zoals naar de Online tools kun je wel veranderen in geocaching.it, maar dan krijg je Italiaans of de pagina bestaat niet. Het zijn beide aparte websites. De online tools van geocaching.it bevat ook geen RD coordinaten conversie.

Het enige wat aan te raden is, een spatie plaatsen ergens in globalcachin g

Maar misschien is het nog beter om deze flauwe vervanging van het woord 'globalcachin g' naar 'de buren' eruit te halen door de beheerder van dit forum.

- Robert

bewerkt door De broekies
Geplaatst (bewerkt)

Tc

Mijn Italiaans is niet zo sterk :no:

bewerkt door Japiejoo
Geplaatst

Omdat banners/plaatjes niet meer werkte op dit forum, omdat de beheerder van dit forum het zo in heeft gesteld dat globalcachin g vervangen wordt door de buren, heb ik enkele plaatjes ook op geocaching.it gezet.

Andre links, zoals naar de Online tools kun je wel veranderen in geocaching.it, maar dan krijg je Italiaans of de pagina bestaat niet. Het zijn beide aparte websites. De online tools van geocaching.it bevat ook geen RD coordinaten conversie.

Het enige wat aan te raden is, een spatie plaatsen ergens in globalcachin g

Maar misschien is het nog beter om deze flauwe vervanging van het woord 'globalcachin g' naar 'de buren' eruit te halen door de beheerder van dit forum.

- Robert

Robert...

dat is flauw wat men hier dan doet...... maar misschien kun je deburen.nl als domein krijgen...... probleem opgelost

Ik kom hier af en toe nog maar moet zeggen dat het wel allemaal kinderachtig overkomt, als je kritisch bent wordt je weggedrukt, de buren de buren c a c h i n g wordt vervangen.... erg pijnlijk allemaal

Geplaatst

Bij de buren spreekt men ook vaak van de buren. Iets met pot en ketel dus. Beide jammer dat dan weer wel.

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

Het verschil is dat je daar mag kiezen wat je zegt: geocaching.nl, de buren of die ene k*t site. Wat je wilt mag je zeggen en dat komt er te staan. Hier wordt het woord gewoon vervangen en dat is het verschil en daarom is het flauw. Dus helemaal niet de pot verwijt de ketel.

Edit: Oja, voor ik een ban of wat dan ook krijg: als ik zeg dat je mag zeggen 'die ene k*t site', zeg ik niet dat ik of iemand anders dat zegt. Ik wil er alleen mee zeggen dat je gewoon mag zeggen wat je wilt zeggen.

bewerkt door Marcel en Micha
Geplaatst

Hallo

ik heb een tablet arnova 10 g2 met android besturing 2.3 .

maar ik krijg de gc buddy niet op me tablet .

of is er ook een voor nokia 5230 .

wie helpt me uit de brand

Dirk .

Mocht het nog steeds niet gelukt zijn probeer dan onderstaand e mail adres eens

Kan gewoon in het nederlands.

info@btstsoft.nl

gr.

Pecako

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...