Jump to content
  • 0
Friedeljan

Bekijken Listing Cache Werkt Niet Meer

Question

Na het installeren van GSAK en het wijzigen van het wachtwoord werkt het bekijken van de listings in GSAK niet meer en geeft als foutmelding www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=...... Toepassing is niet gevonden.

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

Start de GenUploadStats macro op met de CTRL toets ingedrukt.

Voer nu je username en password in.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik zou graag helpen maar ik begrijp niet precies wat er niet werkt.

Welke listing?

In het GSAK scherm de cache, of het resultaat van de stats in uw browser?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Je bedoelt dat je bij een gesplitst scherm niet meer de de .com listing te zien krijgt binnen GSAK?

Dan zou ik eens kijken naar je firewall instellingen voor GSAK, deze moet toestemming hebben om op internet te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Als je op een cache in de database klikt dan wordt normaal de cachebeschrijving (listing) in google chrome geopend, maar nu krijg je telkens de toepassing niet gevonden. Volledig uitschakelen van de firewall bracht ook geen uitkomst. Overigens had GSAK wel degelijk toestemming.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ik neem aan dat in: Tools-0ptions-General als default staat ingesteld "Open waypoint URL".

Google Chrome gebruik ik niet dus daar weet ik ook geen instellingen van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Kopieer eens de link uit de browser balk, chrome opnieuw opstarten (handmatig) en dan de link plakken.

Krijg je dan wel de cachepagina te zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Controleer eens of Chrome wel je standaard browser is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Dan wordt er (volgens mijn bescheiden kennis) toch ergens iets geblokkeerd qua toegang tot internet (vanuit GSAK).

Ik zou je er graag verder bij helpen, maar kan niet meer zeggen dan bovenstaande.

Iemand anders nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mysterie opgelost!! GSAK had internetexplorer als standaard browser ingesteld. Loopt nu als een trein. Iedereen bedankt voor de inzet. Item kan gesloten worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...