Spring naar bijdragen

Bekijken Listing Cache Werkt Niet Meer


Friedeljan

Aanbevolen berichten

Na het installeren van GSAK en het wijzigen van het wachtwoord werkt het bekijken van de listings in GSAK niet meer en geeft als foutmelding www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=...... Toepassing is niet gevonden.

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

Start de GenUploadStats macro op met de CTRL toets ingedrukt.

Voer nu je username en password in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt dat je bij een gesplitst scherm niet meer de de .com listing te zien krijgt binnen GSAK?

Dan zou ik eens kijken naar je firewall instellingen voor GSAK, deze moet toestemming hebben om op internet te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op een cache in de database klikt dan wordt normaal de cachebeschrijving (listing) in google chrome geopend, maar nu krijg je telkens de toepassing niet gevonden. Volledig uitschakelen van de firewall bracht ook geen uitkomst. Overigens had GSAK wel degelijk toestemming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wordt er (volgens mijn bescheiden kennis) toch ergens iets geblokkeerd qua toegang tot internet (vanuit GSAK).

Ik zou je er graag verder bij helpen, maar kan niet meer zeggen dan bovenstaande.

Iemand anders nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...