Friedeljan Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Na het installeren van GSAK en het wijzigen van het wachtwoord werkt het bekijken van de listings in GSAK niet meer en geeft als foutmelding www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=...... Toepassing is niet gevonden. Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?
Fotogravinnetje Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Onder het menu Geocaching.com Access heb je de optie Update user information... Denk dat je daar moet zijn
Friedeljan Geplaatst 30 november 2011 Auteur Geplaatst 30 november 2011 Bedankt voor de snelle beantwoording, maar helaas ook dit werkt niet. Nog steeds dezelfde foutmelding
Powk Geplaatst 30 november 2011 Geplaatst 30 november 2011 Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing? Start de GenUploadStats macro op met de CTRL toets ingedrukt. Voer nu je username en password in.
Friedeljan Geplaatst 1 december 2011 Auteur Geplaatst 1 december 2011 Het bijwerken van het profiel werkt nu weer(waarvoor dank), maar het bekijken van de listings werkt nog steeds niet.
GeoFlowers Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Ik zou graag helpen maar ik begrijp niet precies wat er niet werkt. Welke listing? In het GSAK scherm de cache, of het resultaat van de stats in uw browser?
Mikijo Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Je bedoelt dat je bij een gesplitst scherm niet meer de de .com listing te zien krijgt binnen GSAK? Dan zou ik eens kijken naar je firewall instellingen voor GSAK, deze moet toestemming hebben om op internet te gaan.
Friedeljan Geplaatst 1 december 2011 Auteur Geplaatst 1 december 2011 Als je op een cache in de database klikt dan wordt normaal de cachebeschrijving (listing) in google chrome geopend, maar nu krijg je telkens de toepassing niet gevonden. Volledig uitschakelen van de firewall bracht ook geen uitkomst. Overigens had GSAK wel degelijk toestemming.
GeoFlowers Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Ik neem aan dat in: Tools-0ptions-General als default staat ingesteld "Open waypoint URL". Google Chrome gebruik ik niet dus daar weet ik ook geen instellingen van.
Mikijo Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Kopieer eens de link uit de browser balk, chrome opnieuw opstarten (handmatig) en dan de link plakken. Krijg je dan wel de cachepagina te zien?
Powk Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Controleer eens of Chrome wel je standaard browser is.
Mikijo Geplaatst 1 december 2011 Geplaatst 1 december 2011 Dan wordt er (volgens mijn bescheiden kennis) toch ergens iets geblokkeerd qua toegang tot internet (vanuit GSAK). Ik zou je er graag verder bij helpen, maar kan niet meer zeggen dan bovenstaande. Iemand anders nog?
Friedeljan Geplaatst 1 december 2011 Auteur Geplaatst 1 december 2011 Mysterie opgelost!! GSAK had internetexplorer als standaard browser ingesteld. Loopt nu als een trein. Iedereen bedankt voor de inzet. Item kan gesloten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden