Spring naar bijdragen

Bekijken Listing Cache Werkt Niet Meer


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na het installeren van GSAK en het wijzigen van het wachtwoord werkt het bekijken van de listings in GSAK niet meer en geeft als foutmelding www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=...... Toepassing is niet gevonden.

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

ReizenReizen

Geplaatst

Tevens werkt het bijwerken van het profiel op internet via de GenUploadStats macro niet meer omdat er een fout zit in de userid en het wachtwoord. Het opnieuw installeren van GSAK bracht geen uitkomst. Wie weet een oplossing?

Start de GenUploadStats macro op met de CTRL toets ingedrukt.

Voer nu je username en password in.

Geplaatst

Ik zou graag helpen maar ik begrijp niet precies wat er niet werkt.

Welke listing?

In het GSAK scherm de cache, of het resultaat van de stats in uw browser?

Geplaatst

Je bedoelt dat je bij een gesplitst scherm niet meer de de .com listing te zien krijgt binnen GSAK?

Dan zou ik eens kijken naar je firewall instellingen voor GSAK, deze moet toestemming hebben om op internet te gaan.

Geplaatst

Als je op een cache in de database klikt dan wordt normaal de cachebeschrijving (listing) in google chrome geopend, maar nu krijg je telkens de toepassing niet gevonden. Volledig uitschakelen van de firewall bracht ook geen uitkomst. Overigens had GSAK wel degelijk toestemming.

Geplaatst

Ik neem aan dat in: Tools-0ptions-General als default staat ingesteld "Open waypoint URL".

Google Chrome gebruik ik niet dus daar weet ik ook geen instellingen van.

Geplaatst

Kopieer eens de link uit de browser balk, chrome opnieuw opstarten (handmatig) en dan de link plakken.

Krijg je dan wel de cachepagina te zien?

Geplaatst

Dan wordt er (volgens mijn bescheiden kennis) toch ergens iets geblokkeerd qua toegang tot internet (vanuit GSAK).

Ik zou je er graag verder bij helpen, maar kan niet meer zeggen dan bovenstaande.

Iemand anders nog?

Geplaatst

Mysterie opgelost!! GSAK had internetexplorer als standaard browser ingesteld. Loopt nu als een trein. Iedereen bedankt voor de inzet. Item kan gesloten worden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...