haxepaxe Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Ik heb basecamp geinstalleerd en wil nu openstreetmap hierop zetten, maar hoe ga ik dat doen? groeten, Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Methode 1: Openstreetmap zetten op je gps, en deze aansluiten op basecamp. Methode 2: Openstreetmap installeren op Mapsource, en dan pakt Basecamp deze automatisch op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 En google is our friend: http://www.javawa.nl/osmbasecamp.html javawa heeft veel handige tools. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Hier heb ik ooit een screencast over gemaakt, dit gaat over inladen in MapSource, maar dat is bijna gelijk aan het inladen in Basecamp: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haxepaxe Geplaatst 22 november 2011 Auteur Share Geplaatst 22 november 2011 Mede/dankzij door de reacties is het is gelukt om OSM op basecamp te zetten. bedankt en de cachegroeten, Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden