marmisaro Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Hierbij bied ik mijn Garmin Oregon 300 te koop (de GPS met touchscreen). Wat er allemaal mee kan zal een geinteresseerde vast wel weten en anders stuur maar een mailtje. De GPS is voorzien van een 4Gb MicroSd, kaartmateriaal (wandereit karte Europa)laat ik erop staan. GPS is in goede staat, 2 1/2 jaar oud. Vraagprijs 200,00 Marcel (marmisaro) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marmisaro Geplaatst 7 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2012 Hierbij bied ik mijn Garmin Oregon 300 te koop (de GPS met touchscreen). Wat er allemaal mee kan zal een geinteresseerde vast wel weten en anders stuur maar een mailtje. De GPS is voorzien van een 4Gb MicroSd, kaartmateriaal (wandereit karte Europa)laat ik erop staan. GPS is in goede staat, 2 1/2 jaar oud. Vraagprijs 200,00 Marcel (marmisaro) Hij is verkocht er mag een slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen-Thirza Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Das wel heel snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten