elsinga Geplaatst 14 maart 2004 Auteur Geplaatst 14 maart 2004 Ja, het is gelukt. Om 11:30 arriveerde een drietal mannen met camera, lichtopstelling, veel lampen, etcetera. Ik werd mysterieus uitgelicht, want het thema van het programma was "geheimen en complotten". Toen een interview, waar we ongeveer een half uur mee bezig waren. Daarna op weg naar de Schorpioen, een cache van Teco en Marjo. Daar een aantal aanwijzingen opgezocht en stiekum daarna afgesneden naar het eindpunt (wat Teco ons voor deze gelegenheid had gegeven). Die cameraploegen zijn ook zo ongeduldig... De cache werd gevonden (wel een keer of drie), opengemaakt (ook vier keer...), de inhoud bekeken (twee keer) en het logboek doorgebladerd (vijf keer...). Al met al mogen we nu een keer of 5 loggen... alhoewel we maar een kwart van de punten hebbeng gezocht... dus loggen we maar 1x. Daarna in de buurt nog even Van Loon Bos gedaan en toen naar huis. Straks nog even naar mijn eigen Tjongervalleicache. Die was gevonden door de eigenaar van de grond (wat dus niet SBB bleek te zijn...). En er bestaan nog nette mensen, want niet alleen belde hij mij, ik kan de cache gewoon komen ophalen en hij mag herplaatst worden op dezelfde plek. Kijk... dit is nou klasse! Al met al ben ik erg benieuwd hoe het komende dinsdag er uit komt te zien!
Klaproos Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Nou we gaan zeker kijken, zo nieuwschierig als we zijn.
Aanbevolen berichten