Spring naar bijdragen

Email Naar Owner Na Aanpassing Bericht?


Broosha

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de Geocache App. Geweldig ding. Ik ben helemaal om :)

Het gebruik bracht me wel tot een vraag. Die app geeft zeer eenvoudig de mogelijkheid ter plekke de cache als Found te loggen eventueel met een berichtje en zelfs foto.

Nu weet ik dat de eigenaar van de cache een e-mail krijgt van een dergelijke log, found, not found etc.

Als eigenaar van 1 multi vind dat ik reuze leuk, want ik zie wat de vinders zoal van de cache vinden en, niet minder belangrijk, zo hoop ik zeer snel informatie te krijgen mocht er iets niet (meer) kloppen.

Nu vraag ik me af of de eigenaars OOK een mailtje krijgen als een logje is aangepast. Zelf heb ik dat eigenlijk nooit ervaren, maar dat kan betekenen dat er bij mij nooit iets is aangepast of dat er geen (2e) mail wordt verstuurd.

 

Als dat namelijk niet het geval is (wat ik eigenlijk verwacht) zou dat denk ik jammer zijn, want op een mobieltje log ik liefst een heel klein berichtje terwijl ik thuis achter mijn vorstelijke PC lekker wegtyp. Loggen via een mobieltje (en dus via de app) levert dus veel kleinere logjes op in de mailbox zoals: "log volgt".

 

Dat zou toch jammer zijn? Als mijn bange vermoeden juist is zou er mogelijk een extra knop bij het tekstvak kunnen komen. Zoiets als: Re-send mail

 

Nou ja, misschien is hier verder geen behoefte aan of heb ik het zowiezo mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Klopt wat je zegt. Bij het veranderen van een log zal de CO niet worden geïnformeerd.

 

Wellicht is het voor jou een optie om thuis de field-foundlog te verwijderen en een nieuwe foundlog te loggen.

 

Je kunt het natuurlijk altijd als extra feature indienen bij geocaching.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik je de Android-, iPhone of Windows Phone 7 variant van de geocaching.com app? Ik ken tot nu toe alleen de Android versie, er zijn namelijk een aantal verschillen tussen de functies die ze bieden.

 

Als je kiest voor 'Post a Log/Field Note' dan kan je een vinkje zetten bij 'Post as Field Note'.

Daarvan wordt de CO niet geïnformeerd en zodra je op de website inlogt krijg je melding van 'Pending fieldnotes'.

Deze kan je dan stuk voor stuk omzetten in een echte log door de reeds in de fieldnote aangebrachte tekst te wijzigen in de eigenlijke logtekst.

 

Je kan er ook voor kiezen om de log lokaal op te slaan door ´Save and Dismiss´ te kiezen in plaats van ´Submit to Geocaching.com´.

De log wordt dan op je telefoon opgeslagen en is op het startscherm terug te vinden onder ´Saved Logs´.

bewerkt door Z3nuw&
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kiest voor 'Post a Log/Field Note' dan kan je een vinkje zetten bij 'Post as Field Note'.

 

Dit is zeker een goede hint waarvoor dank. Ik gebruik overigens een IPhone en heb de door jou genoemde setting gevonden onder het kopje INDIENEN -> STIJL -> Dien in als veldnotitie.

 

Desondanks heb ik ook de link van De Geo Ridders gevolgd en daar 3 votes geplaatst.

 

Allen bedankt voor de uitleg en hints!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...