Spring naar bijdragen

Hulde Aan Garmin


Indy & Jones

Aanbevolen berichten

Ik wil dit toch even op het forum vermelde. Wij hebben nu onze tweede GPS gekocht (de eerste verkocht) en het lukt allemaal niet zo met de nieuwe Topokaart Benelux en met het overzetten van de Topo Duitsland.

 

Gisteren gebeld en vandaag gebeld. Ook bij de vorige GPS ging het met de kaarten niet helemaal goed en ook toen telefonisch contact gehad met Garmin.

 

Alle keren dat ik contact met ze gehad heb, werd ik optimaal, klantvriendelijk en kundig geholpen. Voor een nitwit wat computers betreft als ik heb je dat dan hard nodig. Ik vind het een geweldig bedrijf en zal het altijd iedereen aanraden.

 

Hulde aan Garmin!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben blij voor je dat 'ze'?? jou wel netjes hebben geholpen.

Ik heb heel andere ervaringen!

Zo triest :thumbdown: zelfs dat, om verder te komen met mij originele aangeschafte Garmin software, ik me in het illegale circuit moest begeven op mijn EIGEN kaarten weer werkend te krijgen.

Bovendien is het kaartmateriaal TOPO Benelux en Groot Britanie zo slecht van kwaliteit (ik bedoel dan dat er paden in staan die al lang niet meer bestaan en paden die er al heel lang zijn er gewoon niet in opgenomen zijn) dat ik je adviseer om OSM te gebruiken.

 

Ik kreeg overigens wel heel goede service van het bedrijf waar ik mijn Dakota20 heb gekocht (Notter).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ik je adviseer om OSM te gebruiken.

Tuurlijk gewoon openfietsmap/ ff promoten.

D'r is ongelofelijk veel OSM materiaal soms verrassend nauwkeurig en aktueel.

Echter in van die apenlanden is het Garmin materiaal veel beter.

bewerkt door hendrikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel Garmin. En wij vinden die Topokaart van de Benelux wel heel goed. We hebben ook in Belgie en Luxemburg mee gelopen en in Nederland uiteraard.

 

Nee hoor, wat mij betreft alle lof voor Garmin. Alle contacten die er geweest waren, waren heel goed. Het feit alleen al dat je een gratis nummer kunt bellen. Ik werk in de verzekeringen en dat komt in dat vak maar heel weining voor. Klanten moeten bellen met een nummer waar ze rustig 30 cent per minuut vragen en je vervolgens drie kwartier in de wacht zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik bedoel Garmin. En wij vinden die Topokaart van de Benelux wel heel goed. We hebben ook in Belgie en Luxemburg mee gelopen en in Nederland uiteraard.

 

Nee hoor, wat mij betreft alle lof voor Garmin. Alle contacten die er geweest waren, waren heel goed. Het feit alleen al dat je een gratis nummer kunt bellen. Ik werk in de verzekeringen en dat komt in dat vak maar heel weining voor. Klanten moeten bellen met een nummer waar ze rustig 30 cent per minuut vragen en je vervolgens drie kwartier in de wacht zetten.

 

Ja ik ook heb goede ervaring met de telefoonsche diensten van garmin .

Altijd goed en netjes geholpen mensen weten waar ze over praten

Ook de gratis telefoonnummer voor mij een grote plus punt top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...