teigetje77 Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemiddag, Ik wil mijn lidmaatschap upgraden naar Premium. Dat heb ik gisteren gedaan, via Paypal (welke direct gekoppeld is aan mijn rekening) maar hoelang duurt het voordat dat geactiveerd is? Ik kreeg namelijk geen vervolgscherm en heb ook van paypal geen bevestiging van betaling gehad. Zou de betaling nog niet zijn doorgevoerd en moet ik nog even geduld hebben, of het nogmaals proberen?
gluppie Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Ik heb het onlangs ook via paypal gedaan, en in mijn herinnering, was het direct gewijzigd in premium member. Wel eerst enkel voor een maand, maar waarschijnlijk nadat groundspeak de betaling had ontvangen, stond het op een jaar lidmaatschap.
Bloodwoosj Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Hier 1 x aangevraagd en inmiddels 3 keer verlengd. Alles via paypal en binnen een minuut retourmail van zowel paypal als groundspeak ter bevestiging. Als je dat niet direct bevestigd krijgt is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Greetz Bloodwoosj.
teigetje77 Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst 3 oktober 2011 Goed, bedankt, dan ga ik het nu opnieuw proberen!
Cache in het handje Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Zonder retoumail van Paypal heeft er geen boeking plaatsgevonden! Je kunt ook op Paypal in je eigen account zien of er transacties hebben plaatsgevonden .
Track_leader Geplaatst 4 oktober 2011 Geplaatst 4 oktober 2011 Goedemiddag, Ik wil mijn lidmaatschap upgraden naar Premium. Dat heb ik gisteren gedaan, via Paypal (welke direct gekoppeld is aan mijn rekening) maar hoelang duurt het voordat dat geactiveerd is? Ik kreeg namelijk geen vervolgscherm en heb ook van paypal geen bevestiging van betaling gehad. Zou de betaling nog niet zijn doorgevoerd en moet ik nog even geduld hebben, of het nogmaals proberen? bij mij was het binnen 5 minuten geregeld ook aan de kant groundspeak, je moet uiteraard wel de paypal procedure hebben doorlopen
madman Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 En er moet voldoende geld op je PayPal staan, anders gaat het feest niet door!
kwebbeltjes Geplaatst 6 januari 2012 Geplaatst 6 januari 2012 Het heeft bij mij ongeveer 5 werkdagen via paypal geduurd. Dit ivm onvoldoende saldo op mijn Paypal account. Daarna alles binnen 5 minuten geregeld
Aanbevolen berichten