Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Ik wil mijn lidmaatschap upgraden naar Premium. Dat heb ik gisteren gedaan, via Paypal (welke direct gekoppeld is aan mijn rekening) maar hoelang duurt het voordat dat geactiveerd is? Ik kreeg namelijk geen vervolgscherm en heb ook van paypal geen bevestiging van betaling gehad. Zou de betaling nog niet zijn doorgevoerd en moet ik nog even geduld hebben, of het nogmaals proberen?

Geplaatst

Ik heb het onlangs ook via paypal gedaan, en in mijn herinnering, was het direct gewijzigd in premium member. Wel eerst enkel voor een maand, maar waarschijnlijk nadat groundspeak de betaling had ontvangen, stond het op een jaar lidmaatschap.

Geplaatst

Hier 1 x aangevraagd en inmiddels 3 keer verlengd.

Alles via paypal en binnen een minuut retourmail van zowel paypal als groundspeak ter bevestiging.

Als je dat niet direct bevestigd krijgt is er waarschijnlijk iets fout gegaan.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst

Goedemiddag,

Ik wil mijn lidmaatschap upgraden naar Premium. Dat heb ik gisteren gedaan, via Paypal (welke direct gekoppeld is aan mijn rekening) maar hoelang duurt het voordat dat geactiveerd is? Ik kreeg namelijk geen vervolgscherm en heb ook van paypal geen bevestiging van betaling gehad. Zou de betaling nog niet zijn doorgevoerd en moet ik nog even geduld hebben, of het nogmaals proberen?

bij mij was het binnen 5 minuten geregeld ook aan de kant groundspeak, je moet uiteraard wel de paypal procedure hebben doorlopen

• 2 months later...
Geplaatst

Het heeft bij mij ongeveer 5 werkdagen via paypal geduurd. Dit ivm onvoldoende saldo op mijn Paypal account.

Daarna alles binnen 5 minuten geregeld :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...