Spring naar bijdragen

Cache Teller En Excel Zijn Het Oneens


LeoCache

Aanbevolen berichten

Na een behoorlijk 'tam' jaar heb ik besloten om de cache-draad weer op te pakken en allereerst beginnen met het wegwerken van de enorme log-achterstand. Ofwel, cachen deed ik nog wel, maar het daadwerkelijk loggen op gc.com bleef vaak achterwege (voor mij opzich niet zo erg omdat ik het 'buiten zijn' gewoon erg leuk vind en die puntjes... och!). Maar nu de vraag... Op gc.com heb ik de pagina geopend waar je kan filteren op types, aantal gevonden (of niet) enzovoorts. Boven aan die pagina zie je: "Your Geocaching Logs (Filtered by Log Type)".

Omdat de "geocache-visits.txt" van mijn Oregon niet helemaal compleet is, dacht ik dat met die pagina voor elkaar te krijgen. Ik heb dus alle caches op die pagina met de muis geselecteerd en via Ctrl+c gekopieerd. Deze kopie heb ik in Excel geplakt maar zie dat ik dan (op dit moment van schrijven) maar 533 regels gebruik (ofwel dat ik er dus maar 533 heb gevonden). Waarom zegt de teller van de gc.com-banner dan dat ik er 641 gevonden zou hebben???

 

Waar zou dat verschil dus kunnen zitten??? En vooral... WAT is dan het juiste aantal?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet of het hier van toepassing is, maar ik heb met kopieëren en plakken wel eens meegemaakt dat het bestand te groot was om in één keer over te brengen, alsof de kopieerbuffer maar een beperkt aantal tekens over kan bevatten.

Probeer anders eens om het betreffende bestand in een paar keer te kopieëren, bijvoorbeeld telkens 150 caches per keer en dan vijf keer een groepje overzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...