williex Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Bij de loggies staan tegenwoordig een foto van de diegene die gelogt heeft. Ik heb in mijn account details op mijn avatar wijzigen geklikt en een foto upload Maar ga ik terug naar mijn account dedails zie ik geen foto. wie weet hoe dat komt
Wad-Seekers Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Te groot misschien? Avatars hebben een maximaal aantal pixels.
williex Geplaatst 8 september 2011 Auteur Geplaatst 8 september 2011 ze worden toch automatisch aangepast ??
Sivota Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Ja, ze worden automatisch aangepast, maar met het aanpassen van een al te grote avatar naar 75 x 75 pixels gaat het wel eens mis. Ook staat er dat je misschien even opnieuw moet inloggen. Dat al geprobeerd?
Wad-Seekers Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 net ff getest. met 75x75 gaat het goed. je moet dan ook nog 'select avatar' klikken. Automatisch verkleinen gaat niet altijd goed. Vooral omdat dit een vierkant moet zijn terwijl foto's meestal rechthoekig zijn.
wolojoli Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Als je dat vandaag gedaan hebt, zou ik nog eens een dagje wachten. Het komt waarschijnlijk vanzelf goed...
williex Geplaatst 8 september 2011 Auteur Geplaatst 8 september 2011 bedankt ik ga het anders proberen
DanPan Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 (bewerkt) Er is een probleem met de image server van groundspeak. Heel wat avatars, foto's in cachepagina's, ... worden niet meer getoond. Probleem is gemeld op de feedback site: Some images in listings / uploaded to log / etc are not displayed properly 8 september 2011 bewerkt door DanPan
GeoVlinder Geplaatst 9 september 2011 Geplaatst 9 september 2011 It seems that the issue is fixed/gone.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden