eeltinkies Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Vandaag een PM aangeschaft (08-09-2011). De betaling ging goed...maar na het controleren van mijn account gegevens blijkt dat mijn PM lidmaatschap maar loopt tot 3 oktober 2011. dat is wel een heel erg kort jaar. Wie heeft goede raad?
MacDD Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Vandaag een PM aangeschaft (08-09-2011). De betaling ging goed...maar na het controleren van mijn account gegevens blijkt dat mijn PM lidmaatschap maar loopt tot 3 oktober 2011. dat is wel een heel erg kort jaar. Wie heeft goede raad? Contact opnemen met daar en ook eens kijken in het forum.
goldentree Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Inderdaad contact opnemen. Ons lidmaatschap loopt tot 01-09-2012. En zou volgens Groundspeak over 7 dagen aflopen.... Volg even dit draadje voor meer info. Ofwel Groundspeak stapt kennelijk over op een ander betaalsysteem en dan gaat alles mis? https://support.groundspeak.com/index.php?pg=request.check&id=168648dndarm
gluppie Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 dat had ik ook na dat ik premium member werd. Maar na een paar dagen werd dat automatisch gewijzigd. Ik denk dat Groundspeak een veiligheidje heeft ingebouwd, indien de betaling wordt gestorneerd. of wachten met een jaar lidmaatschap totdat de betaling daadwerkelijk op de rekening is bijgeschreven.
eeltinkies Geplaatst 8 september 2011 Auteur Geplaatst 8 september 2011 Bedankt voor jullie antwoorden. @ Goldentree, Bedankt voor het draadje, blijf ik volgen. @Gluppie, ik hoop dat jouw ervaring ook onze ervaring wordt, maar het blijft vreemd dat het net lijkt dat je maar een maand PM lid kan zijn..... Heb ook een meeltje naar GC gestuurd, zullen het antwoord afwachten.
eeltinkies Geplaatst 8 september 2011 Auteur Geplaatst 8 september 2011 Het lijkt erop dat het "probleem" is verholpen. Gelukkig maar. daar was dan wel ff een meeltje voor nodig. https://support.groundspeak.com/index.php?pg=request.check&id=168766jestgt Bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten