Spring naar bijdragen

Gsak Statistieken In Het Nederlands?


Peter & Saskia

Aanbevolen berichten

Hallo Geocachers,

 

Ik ben sinds een paar dagen aan het spelen met GSAK om onze (mijn vrouw en ik) statistieken te genereren. Het genereren van de statistieken gaat op zich prima. Wel veel uitzoek werk allemaal om dat het programma niet super gebruiksvriendelijk is, maar we komen er uit.

 

Hoe dan ook, ik krijg alle teksten bij de statistieken in het Engels. Ik heb wel een Nederlandse file gedownload, maar krijg die niet geïnstalleerd. Ik gebruik FindStatGen3 V4.2.05 en de Ver 1.24 Dutch voor de vertaling. Ik heb netjes een map "Macros" aangemaakt en het bestand daar in geplaatst. Echter, kan ik nergens nu Nederlands kiezen in de Macro om de statistieken in het Nederlands te genereren.

 

Wie kan mij uitleggen hoe het wel moet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De macromap bestaat al in GSAK, deze is te vinden door in GSAK naar het Tools-menu te gaan en daar Folder finder te kiezen.

Selecteer Macros en klik dan op Show. De macromap zal openen en in die map plaats je de languagefile. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De macromap bestaat al in GSAK, deze is te vinden door in GSAK naar het Tools-menu te gaan en daar Folder finder te kiezen.

Selecteer Macros en klik dan op Show. De macromap zal openen en in die map plaats je de languagefile. Succes.

 

Ah hebbes! Geweldig, dank je wel.

 

In de forum beschrijving staat dat het meestal in de program files map staat. In dit geval was dat dus niet het geval. Maar nu heb ik hem gevonden via GSAK. Fantastisch. Hartelijk dank voor de snelle reactie.

bewerkt door Peter & Saskia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...