Kruimeldief Geplaatst 11 juni 2004 Geplaatst 11 juni 2004 Ja dat is inderdaad opmerkelijk. Dit zou de redenering steunen van Kruimeldief die denkt dat de persoon die het briefje geschreven heeft een slikker van dit middel is.Ik vraag mij af: wie beschikt over zulke gele post-it bloknootjes? Artsenbezoekers (die geneesmiddelen komen aansmeren bij de dokters en apotheken) natuurlijk hebben ze op zak en na bezoek heeft de dokter ook zo'n gratis reclame-bloknootje. Maar welke medicus (psych?) gaat nu zulke plakbriefjes aan zijn patienten geven? Zit er soms iets therapeutisch aan zo'n gift? Tuurlijk heb ik gelijk Enneh, die PostIt's? relatiegeschenkje van de firma Remeron. De gebruikelijke dagdosering staat al vermeld, heelaas was er geen ruimte voor de bijwerkingen, die hebben ze daarom maar achterwege gelaten. Het therapeutische aan zo'n gift is dat je "normaal" zulke PostIt/s niet gebruikt. Er rust toch nog steeds een taboe op het gebruik van Anti-depressiva? Alhoewel ik pas gelezen heb dat 1 op 16 mensen in Nederland bijna dagelijks middelen als Prozac enz slikt. Er wordt meer antidepressiva geslikt dan pijnstillers. Alleen al daar word ik depressief van GRTZ Kruimeron, die denkt dat het een gouden handel is.
gr2 Geplaatst 12 juni 2004 Geplaatst 12 juni 2004 Hmmmm, iemand van SBB die aan de Remeron is? Het Cairnteam zou daar niet van opkijken. Het kwam ons ter ore dat overspannenheid onder boswachters een ware epidemie vormt. Vooral de oudere garde heeft moeite alle veranderingen in de organisatie bij te benen. In grote lijnen komt het hierop neer dat men voorheen alleen maar was belast met het aansturen van een handjevol houthakkers, het timmeren van een voerbak en het links en rechts graven van een greppel voor de ontwatering van het bospad. Tegenwoordig fungeert de boswachter als manager die zaken moet doen met assertieve patijen als landbouw-, landinrichtings- en toeristische organisaties. Ook de omgang met onbenullig, sceptisch, veeleisend, en soms agressief publiek trekt een zware wissel. Met een pilletje kan de boswachter er weer vrolijk tegenaan.
Aanbevolen berichten