hooningkorf Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb garmin oregon 450t bij het in lezen van cache neemt de garmin de stage verwijzingen niet mee weet iemand hier een oplossing voor ? 19 augustus 2011 bewerkt door hooningkorf
StefandD Geplaatst 20 augustus 2011 Geplaatst 20 augustus 2011 Dat ligt er aan. Ben je premium member? Anders lukt het volgens mij niet en moet je alles handmatig invoeren. Als je premium member bent kan je de gpx downloaden met alle waypoints of deze direct naar je gps sturen.
Team Gelaen Geplaatst 20 augustus 2011 Geplaatst 20 augustus 2011 Wat stefand al aangeeft. Hoe zet je de caches in je gps? Jan
CCWAM Geplaatst 21 augustus 2011 Geplaatst 21 augustus 2011 Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben PM en zet de caches er via in als GPX verkregen via een PQ. Maar dit weekend toch met het handje WP's in zitten kloppen (heerlijk die afkortingen).
hooningkorf Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Geplaatst 21 augustus 2011 ja ik ook ben PM ik heb een pocket Queries gemaakt heb ongeveer 40 cache geselecteerd en toen naar de garmin gezet hij geeft dan helaas de wp niet ik ben er net achter gekomen dat als je ze per stuk doet neemt hij ze wel mee daar heb ik eigenlijk mijn tweede probleem gevonden ik heb toen met de wp een route gemaakt maar de garmin start dan niet op punt 1 als je toevallig al bij punt 4 staat maar eigelijk wel bij punt 1 moet beginnen wie weet HIER een op lossing voor puh wat een problemen zeg
StefandD Geplaatst 22 augustus 2011 Geplaatst 22 augustus 2011 Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met het direct overzetten van PQ's naar de Oregon, maar wat ik me er van herinner is dat een PQ eigenlijk uit twee bestandjes bestaat: één met de caches + beschrijving en één met alle WP's. Misschien dat de Oregon daar van in de war raakt? Persoonlijk gebruik ik altijd GSAK om de PQ's in te laden en de macro GarminExport om alles naar de Oregon te zenden. Er komt dan maar één bestandje te staan met alles er in. Dat is tot nu toe nooit fout gegaan.
CCWAM Geplaatst 24 augustus 2011 Geplaatst 24 augustus 2011 ...wat ik me er van herinner is dat een PQ eigenlijk uit twee bestandjes bestaat: één met de caches + beschrijving en één met alle WP's... Dat is het Dat tweede bestandje 000000-wpts.gpx heb ik nooit overgezet, alleen die met de cachebeschrijving. Met dat bestandje staan alle tussenpunten er netjes als WP + beschrijving in. Thanks
Aanbevolen berichten