Spring naar bijdragen

Chatsessie Met Ontwikkelaar Van Gsak


De broekies

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dank je wel voor het weer openzetten van dit draadje.

 

Dan zal ik gelijk maar even antwoorden op de vraag of er een verslag van de chatsessie komt.

De vraag is ook al gesteld door een Amerikaan en gezien het tijdstip van de chat voor de verschillende tijdzones kon ik mij die vraag ook wel voorstellen. Aan de andere kant weet ik ook niet hoeveel er getypt wordt en een vertaling maken is daarmee onwaarschijnlijk, omdat dit gewoon teveel werk is. Ook heb ik op het GSAK forum gemeld dat ik vind dat iedereen vrijuit moet kunnen chatten zonder dat die ergens later op het internet gequote wordt. Daarom zal een eventuele publicatie van de transcript geanonimiseerd worden.

 

Deze geanonimiseerde transcript (en ook dat is wel wat werk) zal aan Clyde gegeven worden met de vraag of hij het goed vindt dat het openbaar gemaakt wordt. Clyde England is de gast en ik vind het wel zo netjes om het aan hem over te laten. Ik heb het hem zelf nog niet gevraagd.

 

Hoe dan ook denk ik dat bij een succesvolle chat sessie er vast nog wel eentje volgt. Indien je er nu niet bij kunt zijn, krijg je vast nog meer kansen.

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat er weer zoiets is, alleen jammer dat ik er weer niet bij kan zijn. Wou toch eens vragen of die nagnag schermpjes niet gewoon op 10 seconden kunnen blijven. 3 minuten wachten voor elke handeling vind ik wel iets te veel van het goede...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat er weer zoiets is, alleen jammer dat ik er weer niet bij kan zijn. Wou toch eens vragen of die nagnag schermpjes niet gewoon op 10 seconden kunnen blijven. 3 minuten wachten voor elke handeling vind ik wel iets te veel van het goede...

 

Als de schermen je echt zo veel storen, hetgeen vermoedelijk inhoud dat je het programma vaak/veel gebruikt, is ook een andere manier om van de nag schermpjes af te komen. En dat is een licentie aanschaffen.

Het feit dat het programma ook gratis te gebruiken is , maar wel met de nag schermen, is eigenlijk gewoon een geste van de maker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter herinnering: a.s. zondag 28 augustus om 10:00 is er dus de mogelijkheid om live met de maker van GSAK, Clyde England, te chatten. Je kunt dan vragen stellen en lezen wat hij antwoordt op anderen. En wie weet steek je er nog wat van op.

 

- Robert

 

PS: en off topic: 8 september om 20:00 is er weer een chatsessie met Bryan Roth van Groundspeak.

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...