de Maoskes Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Eerder kon ik op een overzichtelijke lijst zien hoeveel geocoins en travelbugs ik gevonden had + had ik een die kleurige icoontjes van de coins mooi onder elkaar. Maar om een of andere reden kan ik dit nu niet meer vinden. Wellicht is het e.e.a. gebeurt met de vernieuwing van de site, maar vindt dit toch wel jammer?
Tovenaartje Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Ik weet alleen een omslachtige manier om er te komen, maar dan ben je er in ieder geval wel. Log in op .com Klik rechtsboven op je naam Rechts iets lager zie je dan jouw publieke profiel. Klik hierop Daarna klikken op trackables en je krijgt je lijstje. Ik neem tenminste aan dat je dat lijstje bedoelt.
de Maoskes Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst 11 augustus 2011 Ach ezel dat ik ben. Dank Tovenaartje, deze moest ik dus hebben! Voor mij mag deze topic weer gesloten worden!!
MacDD Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 En hoe kan ik dat lijstje dan makkelijk in GSAK zetten?
Tovenaartje Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Geen idee. Ik gebruik (nog) geen GSAK.
Aanbevolen berichten