Spring naar bijdragen

Logjes Niet Zichtbaar


veer12

Aanbevolen berichten

Zojuist heb ik zo'n 17 caches gelogd. Ze worden wel geteld in mijn profiel maar bij de caches zijn ze niet zichtbaar en ze worden ook niet vermeld bij de gelogde caches de afgelopen 30 dagen. Ze zijn ook niet zichtbaar als ik in mijn profiel een lijst met gelogde caches wil laten zien. Heeft iemand anders ook zo'n ervaring? Of zijn er werkzaamheden bij geocaching.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die van 2 augustus zijn toch de caches die we op 2 augustus hebben gedaan. We hebben dit weekend, 6 en 7 augustus 17 caches in de Weerribben gedaan. Die worden dus gek genoeg wel geteld maar niet vermeld op cachenaam en loginhoud. De logjes met betrekking tot de TB's verschijnen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat krijg ik niet te zien terwijl de pagina ervoor wel de het aantal caches vermeld staat met de 17 erbij. De banner geeft ook het aantal nieuwe caches weer. Het staat me bij dat ik het één keer eerder op het forum voorbij heb zien komen. Ik ga ervan uit dat als ie geteld heeft dat de logjes ook weer tevoorschijn gaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biegstra

 

Normale Poster

 

Group:

Leden Posts:

60 Joined:

01-July 07 Geslacht:Man Posted 05 May 2011 - 17:55

 

Ik raak de kluts een beetje kwijt. Wat constateer ik:

- logs die je invoert zijn NIET meer zichtbaar bij de cache, teller gaat wel met 1 omhoog, op beta map komt er géén smile en op oude map wel.

 

Deze zag ik in het topic geocaching.com onderhoud. Het is dus eerder voorgekomen.

 

:blush::thumbup: Yep dat is de goede aanwijzing. Het is me toch een keertje gelukt om de data om te wisselen. Ik heb ze terug gevonden. Dankjewel!

bewerkt door veer12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt bij je instellingen aangeven in welke notatie je een datum wilt hebben.

Ik heb die voor maanden ingesteld als tekst in plaats van cijfers.

Dan krijg je dus 07 AUG 2011 in plaats van 07-08-2011. Kan dit soort verwarringen voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...