veer12 Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Zojuist heb ik zo'n 17 caches gelogd. Ze worden wel geteld in mijn profiel maar bij de caches zijn ze niet zichtbaar en ze worden ook niet vermeld bij de gelogde caches de afgelopen 30 dagen. Ze zijn ook niet zichtbaar als ik in mijn profiel een lijst met gelogde caches wil laten zien. Heeft iemand anders ook zo'n ervaring? Of zijn er werkzaamheden bij geocaching.com? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi hoi, Je hebt de caches gelogd op 2 augustus dus ze staan er wel bij, maar niet op de juiste datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veer12 Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Die van 2 augustus zijn toch de caches die we op 2 augustus hebben gedaan. We hebben dit weekend, 6 en 7 augustus 17 caches in de Weerribben gedaan. Die worden dus gek genoeg wel geteld maar niet vermeld op cachenaam en loginhoud. De logjes met betrekking tot de TB's verschijnen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nekrav Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Dat is vreemd, nog niet meegemaakt zelf. Als je zo'n bezochte cache terug kijkt zie je dan wel dat vinkje staan met de tekst "je hebt deze cache gevonden op (datum)" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veer12 Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Nee dat krijg ik niet te zien terwijl de pagina ervoor wel de het aantal caches vermeld staat met de 17 erbij. De banner geeft ook het aantal nieuwe caches weer. Het staat me bij dat ik het één keer eerder op het forum voorbij heb zien komen. Ik ga ervan uit dat als ie geteld heeft dat de logjes ook weer tevoorschijn gaan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GerardM86 Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ook niet per ongeluk gelogd op de verkeerde datum (dus 07-08 wordt dan niet 7 augustus maar 8 juli)??? Dat kan ook verklaren waarom hij niet bij de logs van de laatste 30 dagen staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veer12 Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 (bewerkt) Biegstra Normale Poster Group: Leden Posts: 60 Joined: 01-July 07 Geslacht:Man Posted 05 May 2011 - 17:55 Ik raak de kluts een beetje kwijt. Wat constateer ik: - logs die je invoert zijn NIET meer zichtbaar bij de cache, teller gaat wel met 1 omhoog, op beta map komt er géén smile en op oude map wel. Deze zag ik in het topic geocaching.com onderhoud. Het is dus eerder voorgekomen. Yep dat is de goede aanwijzing. Het is me toch een keertje gelukt om de data om te wisselen. Ik heb ze terug gevonden. Dankjewel! 8 augustus 2011 bewerkt door veer12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GerardM86 Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Je kunt bij je instellingen aangeven in welke notatie je een datum wilt hebben. Ik heb die voor maanden ingesteld als tekst in plaats van cijfers. Dan krijg je dus 07 AUG 2011 in plaats van 07-08-2011. Kan dit soort verwarringen voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden