Krimpenees Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Als je geen PM bent kun je wel de cache in je gps zetten, maar dan heb je alleen de coordinaten en verder niets. Ben je PM dan zie je ook de beschrijving en de hint. Het is trouwens niet aan te raden om met de oregon 450 multi's te gaan doen. Je moet dan op een klein schermpje een heleboel lezen. Om multi's te doen kun je dan beter een uitdraai maken.
wolojoli Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Als je geen PM bent kun je wel de cache in je gps zetten, maar dan heb je alleen de coordinaten en verder niets. Ben je PM dan zie je ook de beschrijving en de hint. Het is trouwens niet aan te raden om met de oregon 450 multi's te gaan doen. Je moet dan op een klein schermpje een heleboel lezen. Om multi's te doen kun je dan beter een uitdraai maken. Maar het is ook handig als je naast de uitdraai ook je Oregon meeneemt!
eitjes Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Maar het is ook handig als je naast de uitdraai ook je Oregon meeneemt! Zo zeg, wat zijn we wakker! Dat je geen losse gpx kan downloaden als je geen PM bent, dat wist ik dus niet. Ik zie dat knopje namelijk altijd...
moedermuis Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 aha, mijn vraag is beantwoord. dank je wel
Aanbevolen berichten