gcmarcel Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik wil Geocaching weer op gaan pakken en heb daarvoor een GPS nodig. Nou kan ik kiezen: Een Geko 201 tweedehands maar nieuw in doos voor 60 euro zonder garantie. Of een Extrex H nieuwe voor 75 euro bij Wehkamp of Navi.nl met garantie? De vraag hierbij wat zouden jullie doen? Alvast bedankt! 3 augustus 2011 bewerkt door gcmarcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 ik zou voor de etrex H gaan. Betere ontvangst, en zoals je zelf al aangeeft: garantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 (bewerkt) ik zou voor de etrex H gaan. Betere ontvangst, en zoals je zelf al aangeeft: garantie. Ok, bedankt. Las ook dat er AA batterijen in gaan en zodoende ook een langere duur om te cachen. 3 augustus 2011 bewerkt door gcmarcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 (bewerkt) Ik twijfel. Ik kan de geko wat goedkoper krijgen. Doen of niet? 3 augustus 2011 bewerkt door gcmarcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik zou echt voor de betere en accuratere ontvangst gaan. Veel caches liggen in het bos, waar je met een etrex H al aardig wat afwijking krijgt, en met een geko waarschijnlijk het hele signaal kwijt raakt. Idem voor caches tussen hoge bebouwing... Mijn telefoon is wat dat betreft al beter dan een geko. Maar het is jouw geld, en jij moet weten waar je het aan uitgeeft. Ik raad zelf beginnende cachers altijd minimaal de Etrex H aan ivm de gevoeliger antenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 Oke, bedankt! Dan wordt het de Etrex H! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2011 Hij mag dicht hoor. Inmiddels een nieuwe Garmin Etrex H gekocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 (bewerkt) Gefeliciteerd. Waarschijnlijk heeft hij dezelfde GPS ontvanger als mijn Nokia N97 (chipset Sirfstar III) en die vind ik in mijn Nokia erg goed. 3 augustus 2011 bewerkt door Twentse Mug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2011 De Etrex besteld bij Wehkamp: (gisteren was hij nog 69 euro nu helaas niet meer.) Ook nog wat leuke accessoires gekocht: Fietssteun voor 3,50 euro uit China. Uitstekende zaklamp voor 7 euro van Ebay.com (ook uit China) En een 4 pack van deze waterdichte batterij cases. Ook uit China voor 2 euro. Zin om te gaan cachen Gefeliciteerd. Waarschijnlijk heeft hij dezelfde GPS ontvanger als mijn Nokia N97 (chipset Sirfstar III) en die vind ik in mijn Nokia erg goed. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 volgens mij zit er een stoot rand op je zaklamp, kijk wel of ie er af kan. het is eigenlijk verboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gcmarcel Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2011 volgens mij zit er een stoot rand op je zaklamp, kijk wel of ie er af kan. het is eigenlijk verboden. Stootrand? en waar lees je dat het verboden zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Er is niets strafbaars aan het zaklampje. Geen zorgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden