wandellen Geplaatst 31 juli 2011 Geplaatst 31 juli 2011 Hoe kan ik gemakkelijker een WP invoeren? Als ik via FIND een coordinaat wil invoeren staat de cursor 'standaard' op de N en de andere 'cursor' op de 1. Dat terwijl je bijna altijd de N niet hoeft te veranderen en zelfs niet zo vaak de eerste 2 cijfers. Direct verder gaan via enter gaat niet omdat je dan eerst naar de pijl rechts moet 'scrollen'. Is er een mogelijkheid om met minder toetsaanslagen sneller de laatste 3 cijfers van een WP te wijzigen?
Ellino Geplaatst 31 juli 2011 Geplaatst 31 juli 2011 misschien moet je je afvragen of Geocaching wel de juiste hobby voor je is als je een aantal van ca. 7 keer op een knop drukken wil vergemakkelijken.
Geo-Hoppers Geplaatst 1 augustus 2011 Geplaatst 1 augustus 2011 Welkom op ons forum . De meesten van ons zijn graag bereid om een antwoord te geven op gestelde vragen. Maar het maakt het beantwoorden wel makkelijker, als je meer informatie geeft. Gezien je vraag denk ik niet, dat de voorgestelde optie die je wenst mogelijk is ( ik zou het niet weten, althans), maar wellicht dat anderen daar anders over denken. Het zou dan handig wezen om te weten om welke merk en type GPS het gaat.
barny Geplaatst 1 augustus 2011 Geplaatst 1 augustus 2011 LOL, kijk eens in welk draatje de post staat, Garmin<LI>> 62 & 78 Serie, incl. (s, st) de poster heeft allles keurig netjes gedaan barny
Geo-Hoppers Geplaatst 1 augustus 2011 Geplaatst 1 augustus 2011 Mmmmmm, net van vakantie terug. Sta nog in de "alles op m'n gemakkie" mode. Dus niet scherp genoeg !
Triskelle Geplaatst 1 augustus 2011 Geplaatst 1 augustus 2011 Hoe kan ik gemakkelijker een WP invoeren? Als ik via FIND een coordinaat wil invoeren staat de cursor 'standaard' op de N en de andere 'cursor' op de 1. Dat terwijl je bijna altijd de N niet hoeft te veranderen en zelfs niet zo vaak de eerste 2 cijfers. Direct verder gaan via enter gaat niet omdat je dan eerst naar de pijl rechts moet 'scrollen'. Is er een mogelijkheid om met minder toetsaanslagen sneller de laatste 3 cijfers van een WP te wijzigen? De software updaten lost in ieder geval het probleem van de andere cursor op ... die komt in ieder geval bij mij sinds de laatste update standaard op het pijltje naar rechts te staan. En voor de rest ... tsja ... geocaching is best wel een actieve hobby ...
wandellen Geplaatst 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst 1 augustus 2011 Bedankt Triskelle! De update maakt het werken een stuk efficiënter.
Aanbevolen berichten