rumarsies Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik heb in de afgelopen tijd een aantal caches die mij in de buurt zijn verzameld in een bookmarklist. Nu is deze lijst best wel lang geworden en daarom wil ik de lijst splitsen in meerdere lijsten. Daarvoor heb ik meerdere lijsten aangemaakt. Nu verwacht ik dat als ik achter de cache op edit klik dat ik de cache kan verplaatsen naar een andere lijst maar helaas pindakaas. Weet iemand een makkelijke manier om mijn lijst te splitsen in meerdere lijsten of moet ik alle caches weer opnieuw in een lijst zetten? groetjes, Marjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Ben bang van wel. Zelfs gsak en een pocketquerie helpt je hier niet. Een edit functie op bookmarklists zou niet gek zijn thex: die regelmatig bookmarks van derden incorporeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rumarsies Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik ben een beetje laat... maar bedankt voor je reactie. Ik weet nu een klusje voor een regenachtige dag....mmmmm die zijn er de laatste tijd wel heel veel :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Als je GSAK hebt dan kan je met een macro tamelijk makkelijk bookmarks vullen. Je moet dan eerst in GSAK de selectie maken. In dit voorbeeld zou het misschien makkelijker zijn om de inhoud van de bookmarks eerst te wissen en dan opnieuw te vullen via GSAK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 (bewerkt) Wil je geen verschillende bookmarklists aanmaken en toch een sortering/splitsing krijgen in de bookmarklist, kan je de naam van de bookmark editeren, bv. Lijstje1_Cachenaam1, Lijstje1_Cachenaam3, Lijstje2_Cachenaam2, ... Als je nu de bookmarklist opent krijg je: Lijstje1_Cachenaam1 Lijstje1_Cachenaam3 Lijstje2_Cachenaam2 14 augustus 2011 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden