Wilxlii Carrotte Geplaatst 19 februari 2004 Auteur Geplaatst 19 februari 2004 HAD Mc GREGOR DAN TOCH GELIJK Misschien wel, maar het was mij niet DUIDELIJK...
mgr Geplaatst 19 februari 2004 Geplaatst 19 februari 2004 Ons scherm kan op een resolutie 1280 x 768 worden gezet. Dit is geen 4:3 verhouding, dus alles wordt keurig en fors verticaal opgerekt . Welke driver-programmeur zo'n mogelijkheid nou verzint . . . hmm.
Banjer Geplaatst 19 februari 2004 Geplaatst 19 februari 2004 Ons scherm kan op een resolutie 1280 x 768 worden gezet. Dit is geen 4:3 verhouding, dus alles wordt keurig en fors verticaal opgerekt .Welke driver-programmeur zo'n mogelijkheid nou verzint . . . hmm. Een driver programmeur die rekening houdt met breedbeeld monitoren en HDTV's die een dergelijke resolutie ondersteunen.
Gast Trietsch Geplaatst 21 februari 2004 Geplaatst 21 februari 2004 McGregor heeft dus gelijk. De manier om de pixels vierkant te krijgen is uit te voeren door de ontvanger: Klik met de rechter muisknop in het plaatje, en kies voor opslaan op de eigen computer. Vervolgens kun je met bijvoorbeeld Photoshop het origineel precies bewerken en uitmeten. Ik heb zo het Cachandra plaatje gedownload, geïnverteerd en van een meetgrid voorzien. Ik werk onder een schuilnaam, omdat ik opgesloten zit Het bezoek aan de cache is mij door de verpleging verboden. Het gebruik van de PC is mij ook niet toeges
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 februari 2004 Auteur Geplaatst 21 februari 2004 Een manier om de pixels vierkant te krijgen, uit te voeren door de ontvanger: Klik met de rechter muisknop in het plaatje, en kies voor opslaan op de eigen computer. Vervolgens kun je met bijvoorbeeld Photoshop het origineel precies bewerken en uitmeten. Ik heb zo het Cachandra plaatje gedownload, geïnverteerd en van een meetgrid voorzien. Ik werk onder een schuilnaam, omdat ik opgesloten zit Het bezoek aan de cache is mij door de verpleging verboden. Het gebruik van de PC is mij ook niet toeges Prachtige methode! Kan ik iedereen aanraden! Hopelijk vergaat het je beter dan Trietsch, die ik ervan verdenk betrokken te zijn geweest bij de ontmaagding van één der bke-caches in Delft en bij het witwassen van een ander. Wij wensen hem beterschap en hopen, dat de opname goede resultaten afwerpt en Trietsch weer snel zijn hobby kan opvatten. Wel een tandje lager natuurlijk. Het moet geen obsessie blijven.
Gast Ma HobbyWalkers Geplaatst 21 februari 2004 Geplaatst 21 februari 2004 Het moet nou toch echt niet gekker worden. Krijg ik een alarmerend telefoontje van Parnassia dat mijn man toch weer contacten heeft met pushers. Ik ben eindelijk klaar met het opruimen van sterrengidsen, de complete Kruitvatserie Beethoven goes Classic, een magnetische reisversie dammen en een stoffige serie met de complete werken van Euwe. En op het moment dat ik met een zucht van verlichting onze huishoudtrap inclusief emmer, zeem en wisser weer terug in de garage heb gezet gaat de telefoon: hij heeft weer een PC te pakken gekregen!
GeoGerard Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Het moet nou toch echt niet gekker worden. Krijg ik een alarmerend telefoontje van Parnassia dat mijn man toch weer contacten heeft met pushers. Ik ben eindelijk klaar met het opruimen van sterrengidsen, de complete Kruitvatserie Beethoven goes Classic, een magnetische reisversie dammen en een stoffige serie met de complete werken van Euwe. En op het moment dat ik met een zucht van verlichting onze huishoudtrap inclusief emmer, zeem en wisser weer terug in de garage heb gezet gaat de telefoon: hij heeft weer een PC te pakken gekregen! Seg meissie, war hab ju ut uever en wut us un pusher?
Aanbevolen berichten