Spring naar bijdragen

Meerdere Caches Downloaden


Sedo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zaterdag vertrek ik naar Zuid-Frankrijk.

Nu zou ik graag van een redelijk gebied rond mijn standplaats als voorbereiding alle omliggende caches willen donloaden op mijn laptop.

Het is niet zeker dat ik een internet verbinding heb, daar.

Is er een mogelijk om dat te doen? In een keer een heel gebied in je laptop downloaden?

Nu doe ik het nog per cache, maar dat is wel omslachtig.

 

Heeft iemand een idee?

 

Groeten

Joep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je Premium Member (PM) bent gaat dat heel eenvoudig met een pocket query rond een aangegeven punt of cache.

Zonder PM volgens mij alleen door op het openings-scherm een locatie op te geven (plaatsnaam) en dan per bladzijde de lijst te downloaden naar je GPS. Dan toch maar 25 euro voor een PM-ship?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt,

 

Ik heb een PM, maar wat jullie nu allemaal noemen is mij (nog) volslagen onbekend.

Ben erg nieuw met caching, dus...

Wat is GSAK en wat is pocket Query?

Sorry voor deze (lastige) vragen.

 

Groeten

joep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dit wordt dus net te laat - of net nog op tijd.

 

Als Premium Member kun je Pocket Queries maken.

Open geocaching.com, en klik op je username rechtsboven.

Dan kom je in een scherm met rechts een heel blok met allerlei opties. Links staan je meest recente logs.

Ergens halverwege (in het rechter blok dus) vind je Premium Features. Daar kun je op Build Pocket Queries klikken.

Maak er een met een cahce-code of coordinaat of whatever als centrale plaats. Heel veel opties, te veel om uit te leggen.

Gooi 'm in de verwerking en als het goed is krijg je even later een mail met de ZIP file waarin een GPX bestand staat.

Kopieer naar je GPSr en hopla, alles staat er in (nouja, geen foto's in de cache beschrijving... maar tradi's geen enkel probleem).

Als je een groot gebied wilt bestrijken een aantal PQ's naar een hopelijk aanwezige laptop kopieren en ter plaatse de juiste op de GPSr zetten.

 

Hopelijk helpt dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...