Spring naar bijdragen
  • 0

Meerdere Loc Files En Caches Tegelijk In Mapsource

Vraag

Geplaatst

Hallo speurders,

Kan ik, beginnend cacher ook zonder premium membership en GSAK meerdere caches te zien krijgen in mapsource?

Ik draai TOPO-Benelux op Mapsource 16. nogiets en een map62s. en heb van alles geprobeerd:

Caches eerst per stuk naar GPS gestuurd, maar die kan ik dan niet in mapsource laden.

Van meerdere caches een locfile gemaakt, in mapsource geopend, laat hij maar 1 cache zien.

Meerdere aparte locfiles gemaakt voor enekele caches, maar ik kan maar 1 locfile openen, als ik de volgende open, is de eerste weer weg.

Een zoektocht op het forum heeft me heel veel geleverd wat ik niet zocht, maar niet het antwoord op mijn vraag. Kan iemand me verder helpen?

Bedankt alvast!

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Werkt de 62s wel met het garmin protocol (mapsource upload en download), of moet je een gpx van de sd kaart van de 62st afhalen met 1 geocache (via mapsource of via windows explorer) ?

• 0
Geplaatst

De kaarten heb ik wel gewoon via Mapsource op mijn 62s gekregen, bedoel je dat? Oh, ik kan proberen of ik met de verkenner de caches als gpx weer op mijn pc kan zetten, en dan inlezen in Mapsource. Maar dat zou voor grotere aantallen weer niet zo handig zijn. Ik ga weer wat proberen.

• 0
Geplaatst

Mapsource kan met een sd-kaart praten of via garmin protocol. Ik ken de 62s(t) niet, maar in eerste geval kan (niet zal !) iedere cache 1 gpx file kunnen zijn (de laatste garmin modellen), in tweede geval moet je alles in 1x kunnen inladen zonder dat je een specifieke cache aanwijst (zoals bij de map60cs(x)).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...