Linny Geplaatst 4 juni 2011 Geplaatst 4 juni 2011 Ik heb vanmiddag mijn eerste GPS gekocht een Dakota 20. Nu heb ik heel enthousiast al een cache gelopen met succes. Cache naar mijn GPS sturen was geen probleem. Nu wou ik nog meer naar mijn GPS sturen nu zegt ie steeds No Devices Found. Heb de pluggin geinstalleerd zowel firefox en explorer geven deze melding... Weet iemand dit probleem te verhelpen??
Koen-Thirza Geplaatst 4 juni 2011 Geplaatst 4 juni 2011 Je moet ook nog iets downloaden op de site van Garmin. Ook goed kijken naar op welke GPS er staat bij 'stuur naar GPS'. Daar moet je Garmin hebben.
Birdie.NL Geplaatst 4 juni 2011 Geplaatst 4 juni 2011 (bewerkt) Zou het kunnen zijn dat je Dakota 20 aanstond, voordat je hem aansloot? Je moet hem namelijk uit hebben staan - bij het connecten krijgt hij stroom via de USB-kabel en, bij mij, hoor ik dan een signaaltje als de Dakota gevonden wordt als extern device. Pas daarna kun je een cache-bestand laden. Als het geocachen bevalt is het handig premium member te worden, zodat je een pocket query kan laden - dat is een verzameling caches, die je zelf kunt bepalen (rond een locatie, bepaalde cachetype en/of moeilijkheid, etc). succes, Arjan "Birdie.NL" 4 juni 2011 bewerkt door Birdie.NL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden