hansieg Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Ik kan niet meer inloggen op gc.com. Dit is alleen in de ie 9 versie. Vast een of andere instelling die niet goed staat. Pop up blokkering uitgezet maar dat helpt niet. Iemand een idee?
Veendammer Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 (bewerkt) Geen IE gebruiken Zelf gebruik ik Google Chrome... en vind dat een stuk prettiger werken (geen ervaring met IE9). Maar goed, dat is een persoonlijke mening. Voor je probleem heb ik geen oplossing. 31 mei 2011 bewerkt door Veendammer
Snapernixvan Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Ik kan niet meer inloggen op gc.com. Dit is alleen in de ie 9 versie. Vast een of andere instelling die niet goed staat. Pop up blokkering uitgezet maar dat helpt niet. Iemand een idee? Dat moet een lokaal probleem zijn, want het gaat hier al tijden uitstekend met IE 9. Nooit enig probleem gehad. Maar het kan dus van alles zijn. Moeilijk om van afstand te beoordelen.
J-Thread Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Wat bedoel je met "kan niet inloggen"? Zie je foutmeldingen, zie je iets anders dan verwacht, wat gebeurt er?
hansieg Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Geplaatst 31 mei 2011 Ik kom er niet in user id password ingevoerd enter. dan blijft het scherm onveranderd.
Fotogravinnetje Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 En als je ipv op enter te drukken op Login klikt?
De broekies Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 probeer het hier eens: https://www.geocaching.com/login/default.aspx - Robert
wirholt Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Ik had dat eerst ook met IE9. Het bleek dat cookies geblokkeerd werden. In IE8 zag je dan onderin de statusbalk een icoontje dat aangaf dat er cookies geblokkeerd werden. Je kon daar op klikken om cookies toe te staan van de site. Dit icoontje heeft IE9 niet meer. Je krijgt het raport nu door op de Tools te klikken (Dat is dat tandwieltje), achter het huisje (home) en het sterretje (favorieten) , en dan te kiezen voor Safety en dan "Website pivacy policy". Je ziet dan een lijst met geblokkeerde cookies. Als daarvan de summary opvraagt, krijg je de optie om cookies van de betreffende site toe te staan. (Sorry dat ik het half in het Engels doe. Ik heb hier de engelse IE9 en ik kan niet zo gauw zien hoe dit allemaal in de Nederlandse versie heet.)
hansieg Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Geplaatst 31 mei 2011 Dank je dit is het soort antwoord waar ik naar zoek
hansieg Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Geplaatst 31 mei 2011 Helaas de oplossing is er nog niet bij. IK kom wel binnen maar als ik van de geocach lijst naar de kaart ga word ik er weer uitgegooid en ben niet meer ingelogd. Ook als ik en geocach uit de lijst selecteer dan ben ik niet langer ingelogd en kom ik er ook niet meer in.
hesselannema Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Weet niet of het helpt .. maar gooi al je tijdelijke/cookies/invoeg toepassingen en zo eens leeg. Je begint nu alware met een schone lei. Mogelijk heeft dit resultaat. Systeem herstel is mogelijk ook iets.. terug naar IE8. Vervolgens alle cookies/invoeg toepassingen wissen en op nieuw naar IE9 Om nu een ander brouser voor te stellen heeft geen zin .. dat lost immers het probleem niet op. Dat is alleen maar iets willen roepen. En dan weet je ook niet wat je met IE9 mist
Waldio Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 En dan weet je ook niet wat je met IE9 mist Ik heb momenteel alle nieuwe versies van de major browsers en IE9 vind ik daarvan het slechts. Het is heel traag geworden, onderin krijg je vreemde meldingen en het ondersteunt nog geen website code als de andere browsers van zijn soort. Daarnaast vind ik het jammer dat elk browser chrome probeert na te doen met die minimalistische look, helaas lukt het geen 1 browser, maar IE9 is daarvan wel het toppunt... @TS, ik heb het hier even snel getest maar het lukt mij wel. Volgens mij heb ik ergens op het groundspeak forum of op de feedback pagina iets hierover gelezen, maar kan het niet meer terug vinden.
hansieg Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Geplaatst 2 juni 2011 Hello Henny, Thank you for writing in. Since passwords are now case sensitive, please double check the capitalization of your password to make sure it is correct. Hier het antwoord van geocaching .com wat het probleem opgelost heeft Additionally, if you are using Internet Explorer as your web browser, and have added Geocaching.com to the list of trusted websites in IE, this may be affecting your log in issues. We recommend that you remove it from the list (steps below). Go to the "Tools" menu in your web browser and click "Internet Options". Then click the "Security" tab. Click the "Sites" button. If Geocaching.com is listed, click on it and then click "Remove". Once Geocaching.com is removed from the "Trusted Websites" list, log in to the site. You should now be able to stay logged in to Geocaching.com. Please let me know if you have any questions or need further assistance, or if this did not solve your problem. Jessica
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden