Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Niet stoken Williiiii, Ik heb op tijd een vervolg via PB aangeboden maar het joch weet niet wat ik daarmee bedoel. GRTZ Kruimeldief Als een rommelig bureau getuigt van een rommelige geest, wat betekent een leeg bureau dan?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Niet stoken Williiiii, .. Ik stook niet! Ik vraag netjes of jullie ALLEBEI verder willen gaan per pm! Heb je al een pm gestuurd?
keske27 Geplaatst 12 november 2004 Auteur Geplaatst 12 november 2004 (bewerkt) Hallo All. Na alles opnieuw te hebben gelezen vind ik het zelf ook leuk om een cache zo aantrekkelijk mogelijk te maken dmv hoe het eindresultaat er uit ziet.(zie bijv ook "gas er op") Neem bijv mijn/onze nieuwe cache "Titanic" hij is leuk in elkaar gezet en het eindresultaat vind ikzelf zeer geslaagd. Een aardig stukje handwerk(lees vakmanschap) Men hoeft dan niet echt te puzzelen(alleen een film te bekijken van een uur of drie), maar als men de cache uiteindelijk vind denkt men hier is aandacht aan besteed. En er zullen van mijn kant meer van deze knutselcache's volgen. Groetjes Team keske 27 12 november 2004 bewerkt door keske27
Crow & Éowyn Geplaatst 12 november 2004 Geplaatst 12 november 2004 (bewerkt) Ene eh is dat titianic met kate winslet? Zit die in de eindcache?? Dan ga ik um meteen zoeken Ook leuk om te doen op een zondag middag gewoon weer eens en grappige "ik loop een rondje, vind wat puntjes en lach me rot cache" Shrek ik ben benieuwd naar die titanic, me zal de duikuitrusting alvast uit het vet halen. 12 november 2004 bewerkt door The Crow 666
Aanbevolen berichten