Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource En Voorgeïnstalleerder Kaart Garmin 62St

Vraag

Geplaatst

Beste mensen,

Sinds een aantal dagen heb ik een GPSmap 62st. Ik ben hartstikke nieuw met dit fenomeen en heb dus wel zo af en toe een vraagje. Zo ook nu. Ik zou verwachten dat wanneer ik mijn systeem aansluit op de pc ik via MapSource mijn vooraf geïnstalleerde kaart zou kunnen zien, echter, dat is niet het geval. Als ik de gegevens wil downloaden komt keurig alle routes die ik reeds heb gedaan (bar weinig nog) maar volgens MapSource zijn er geen kaarten. Er is dus wel degelijk verbinding.

Tevens heb ik Basecamp gedwonload. Het vreemde is, met dat pakket zie ik de kaart wel.

Nu heb ik zojuist een aantal prima videos gezien over het gebruik van Mapsource en het lijkt mij een mooi pakket. Ik zou dat dus graag willen gaan gebruiken.

Wat moet ik dus nu doen om de voorgeïnstalleerde kaart toch via MapSource te kunnen zien?

ik moet erbij zeggen dat ik, in het systeem, een MicroSD kaart heb zitten met de Topo Benelux erin.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt

Sedo5760

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Wat moet ik dus nu doen om de voorgeïnstalleerde kaart toch via MapSource te kunnen zien?

ik moet erbij zeggen dat ik, in het systeem, een MicroSD kaart heb zitten met de Topo Benelux erin.

Normaal gezien installeer je je kaarten op de computer , waarna mapsource deze 'ziet'..

Wil je kaarten op je gps , selecteer je die in mapsource en stuur je deze naar de gps.

Aangezien je gps een voorgeinstalleerde kaart heeft , en je wil de kaarten ook in mapsource zien , moet je die , ofwel installeren (als deze bij de gps ook LOS op cd geleverd zijn) , ofwel van de gps naar mapsource importeren.

ALS dat al gaat?

Normaal doe je dat via het gps symbool met pijltje omhoog (ontvangen van gps) .

Je kan dan selecteren wat je wil importeren , selcteer dus KAARTEN.