De broekies Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Waarschijnlijk is dit veroorzaakt doordat de geocaching.com website ge-update is deze week. Ik zal het doorgeven aan Z3nuw&. Bedankt voor het melden. - Robert
masterchef Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Kan best een leuke tool zijn. Maar voor de mac gebruikers is er niets mee te doen Nou ook maar een mac versie maken van alle tools? Masterchef
De broekies Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 (bewerkt) Als iemand dat wil doen, prima. Maar ik niet in ieder geval. De doelgroep is te klein (6% van de bezoeken aan globalcachin g.eu). Buiten dat, heb ik er geen ervaring mee. Dat geldt ook voor de Pocket Query Generator. De CCC (Cache Call & Catch) voor de smartphones is er nu wel voor meerdere platvormen (Android en Windows Phone) Ook hier geldt: wie heeft de zin/interesse om het voor een ander platform te maken. - Robert 20 januari 2012 bewerkt door De broekies
@rend Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Ben blij dat er zo positief over Mac gebruikers gedacht wordt.
De broekies Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Ben blij dat er zo positief over Mac gebruikers gedacht wordt. Heb ik een uitlating gedaan over hoe ik over Mac gebruikers denk? Ik heb alleen gemeld dat ik de doelgroep te klein vindt om hier zoveel tijd aan te gaan besteden. Ik heb geen Mac, heb geen ervaring in programmeren voor de Mac. Dat betekent dat je uren, dagen, weken in een applicatie moet stoppen. En dat doe ik liever niet. Nogmaals, over de gebruikers heb ik niets gezegd.
wolojoli Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Kan best een leuke tool zijn. Maar voor de mac gebruikers is er niets mee te doen Nou ook maar een mac versie maken van alle tools? Masterchef En de Linux gebruikers gemakshalve maar vergeten?
zaanhoeve Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 je zal maar een appel of een vogel die niet kan vliegen "aanbidden" 1
MacDD Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 je zal maar een appel of een vogel die niet kan vliegen "aanbidden" Nee, dan achter het raam zitten. Dan kun je je vertonen bij je familie
Aanbevolen berichten