Oemoemenoetjes Geplaatst 5 mei 2011 Geplaatst 5 mei 2011 Op dit forum las ik de tip om submitter te gebruiken bij het aanmaken van je (HTML) cachepagina. Ik vind dit inderdaad een erg handig programma. Sinds de update van .com werkt het (volgens mij) niet meer. Als ik inlog en klik op "get caches owned by you" dan gebeurt er niets..Er wordt heel lang geladen en dan stopt het. Zijn er meer mensen met deze ervaring, of doe ik iets fout?
DanPan Geplaatst 5 mei 2011 Geplaatst 5 mei 2011 Bij mij heeft submitter nooit gewerkt... Gemeld aan de ontwikkelaar maar nooit enige reactie gekregen, spijtig.
De broekies Geplaatst 5 mei 2011 Geplaatst 5 mei 2011 (bewerkt) Op dit forum las ik de tip om submitter te gebruiken bij het aanmaken van je (HTML) cachepagina. Ik vind dit inderdaad een erg handig programma. Sinds de update van .com werkt het (volgens mij) niet meer. Als ik inlog en klik op "get caches owned by you" dan gebeurt er niets..Er wordt heel lang geladen en dan stopt het. Zijn er meer mensen met deze ervaring, of doe ik iets fout? Je doet niets fout. Sinds gisteren is de inlogpagina veranderd, waardoor het inloggen op geocaching.com al mislukt. Z3nuw& is degene die de applicatie beheert en hij zal vast de applicatie snel aanpassen, zodat die weer werkt met de nieuwe geocaching.com website. Tevens hebben we een API key aangevraagd voor de applicatie. Zodra de API uit de beta fase is krijgen we die en zullen we zoveel mogelijk (waar het kan) de API gebruiken, waardoor we niet meer of minder afhankelijk zijn van website updates. @DanPan, ik heb nooit iets van je vernomen en als je niets gehoord hebt van z3nuw&, dan denk ik dat hij ook geen vraag ontvangen heeft. Er kan naturlijk iets misgegaan zijn bij ons. - Robert 5 mei 2011 bewerkt door De broekies
MacDD Geplaatst 5 mei 2011 Geplaatst 5 mei 2011 Bij mij heeft submitter nooit gewerkt... Gemeld aan de ontwikkelaar maar nooit enige reactie gekregen, spijtig. Dan is er iets fout gegaan met de melding/reaxie. Ik heb veelvuldig zaken aangegeven en zelfs prive-sessie met zenuw gehad om eea uit te vogelen. Ik raad je aan het opnieuw te proberen
Z3nuw& Geplaatst 5 mei 2011 Geplaatst 5 mei 2011 De update van gc.com heeft inderdaad roet in het eten gegooid van de Cache Submitter. Net als veel programma's die gebruik maken van de geocaching.com website is een aanpassing nodig om het weer aan de praat te krijgen. Ik ben hard bezig met uitzoeken waar het precies verkeerd gaat, er komt zo snel mogelijk een nieuwe versie. @DanPan: Weet je nog wanneer je ongeveer de melding hebt gedaan? Ik kan er helaas niets over terugvinden. Michel 1
Oemoemenoetjes Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Geplaatst 5 mei 2011 Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk lukt het jullie om het weer te maken. Succes en ik hoor er graag (via dit topic?) van als het weer werkt! Groeten Oemoemenoe
Z3nuw& Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 De Geocache Submitter is aangepast aan de wijzigingen van de afgelopen week. Wanneer je nog een eerdere versie hebt van dit programma en je start hem op dan krijg je vanzelf een melding dat er een nieuwe versie is. Als je de Geocache Submitter niet kent en je wilt het eens proberen, neem dan een kijkje op deze pagina. 3
MacDD Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 De Geocache Submitter is aangepast aan de wijzigingen van de afgelopen week. Er zit een plusknopje op het forum, daar heb ik dus al op gedrukt. Maar ik wil toch ook even op deze manier mijn respect uitspreken.
Z3nuw& Geplaatst 17 mei 2011 Geplaatst 17 mei 2011 Er is toch nog een klein foutje ontdekt. Dit zorgde ervoor dat ongepubliceerde caches niet opgehaald konden worden als je Nederlands als voorkeurstaal op de site van geocaching.com ingesteld hebt. Dit is in een nieuwe versie opgelost. Als je de Geocache Submitter opstart dan verschijnt automatisch een melding dat een nieuwe versie beschikbaar is. Uiteraard geldt ook nu weer: Aanvullingen en wensen zijn van harte welkom. Als je problemen ondervindt met het gebruik van de Geocache Submitter, laat het mij dan even weten. 1
Oemoemenoetjes Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Geplaatst 18 mei 2011 Hij doet het weer bij mij! Bedankt voor deze update
kimopo Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Er is toch nog een klein foutje ontdekt. Dit zorgde ervoor dat ongepubliceerde caches niet opgehaald konden worden als je Nederlands als voorkeurstaal op de site van geocaching.com ingesteld hebt. Dit is in een nieuwe versie opgelost. Als je de Geocache Submitter opstart dan verschijnt automatisch een melding dat een nieuwe versie beschikbaar is. Uiteraard geldt ook nu weer: Aanvullingen en wensen zijn van harte welkom. Als je problemen ondervindt met het gebruik van de Geocache Submitter, laat het mij dan even weten. Ok, bij mij werkt het helemaal niet en Norton blijft het een programma vinden dat zich verdacht gedraagt en verwijderd het dan dus Maar ook met Norton uitgeschakeld wil het geen contact maken (no response) Doe ik toch iet fout soms ?
Z3nuw& Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Bij mij geen problemen maar ik ben dan ook geen gebruiker van Norton. Weet je zeker dat álle componenten van Norton zijn uitgeschakeld? Tijdens het opstarten wordt er eerst verbinding gemaakt met de site van de buren.eu om te controleren of er een nieuwe versie is. Werkt dat wel? Dat kan je overigens ook controleren door in het menu 'Taal' te kijken of er andere opties dan 'Nederlands' aanwezig zijn... Pas na het invullen van je geocaching.com gebruikersnaam en wachtwoord is het mogelijk om te klikken op 'Haal mijn caches op'.
Bloodwoosj Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Uhm. Geocache submitter? Misschien handig om vragen en antwoorden te behandelen op de site of het forum waar het wel over gaat, want over gc.com gaat dit evenmin. Greetz, Bloodwoosj
De broekies Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Uhm. Geocache submitter? Misschien handig om vragen en antwoorden te behandelen op de site of het forum waar het wel over gaat, want over gc.com gaat dit evenmin. Greetz, Bloodwoosj Waarom nu deze reactie? Als het om GSAK gaat, mag het wel, hoewel deze ook een eigen forum heeft. Geocache submitter is een applicatie die zeker betrekking heeft op geocaching.com. Sterker nog, het mag van Groundspeak het geocaching.com logo voeren. Natuurlijk kan de topic starter het beste terecht op het forum waar de applicatie ook gemaakt is, maar als andere applicaties, zoals GSAK, GCT etc wel hier besproken mogen worden, waarom niet de Geocache submitter? Maar dit geheel off topic - Robert 1
Maxx53 Geplaatst 20 januari 2012 Geplaatst 20 januari 2012 Hallo, Ik kan wel mijn caches ophalen, maar als ik op "haal geocache data op" druk krijg ik de volgende melding: niet alle data kon worden opgehaald op geocaching.com Kan ik dit simpel oplossen ?? Alvast bedankt, Andries
Aanbevolen berichten