Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik probeer met de WYSIWYG web builder een mooie cachebeschrijving te maken. Dit lukt prima.

Maar....zodra ik de gegenereerde sourcecode op de cachepagina zet lijkt het alsof geocaching.com de gehele opmaak door elkaar gooit. :(

Heeft iemand ervaring met deze web builder?

Kan het zijn dat .com deze code niet accepteert?

En zo ja, hoe krijg ik dan mijn mooie cachebeschrijving zichtbaar?

Wie zou mij kunnen helpen?

Geplaatst

Ik wil je best wel helpen met het goed maken van de cachepagina. Heb hier ervaring mee, ook in HTML en CSS (hiermee worden webpagina's gemaakt). Als je me wilt contacteren doe het dan graag via mijn eigen mail i.p.v. de pm postvak hier (email adres staat in mijn profiel).

Geplaatst

Ik heb een mooie cachepagina in html. Als ik deze open in een willekeurige browser ziet het er goed uit. Geen probleem wat dat betreft met style sheets en html ;)

Maar als ik de code op de geocaching pagina zet, lijkt het er op dat geocaching.com er een zooitje van maakt, de opmaak is volledig naar de maan.

Geplaatst
geocaching.com verwijdert sommige style attributen. Stylesheets zijn al helemaal niet mogelijk dacht ik.

Stylesheets/style tags, iFrames en script tags(ook php en .NET) accepteert geocaching.com inderdaad niet. Style attributen -gelukkig- wel, maar je moet geen quotes gebruiken dit style="background: url('iets.png');" is fout maar style="background: url(iets.png);" wordt wel geaccepteerd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...