Spring naar bijdragen

Vragen Voor Spreekbeurt


corina

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Onze dochter, Annabel (Nanobel), heeft een tijd geleden ook een spreekbeurt gehouden over geocachen. Ze heeft daar een hele mooie powerpoint-presentatie voor gemaakt. Wij stonden echt compleet verbaasd over wat ze maakte en hoefden er nauwelijks iets aan te veranderen. Die presentatie, inclusief filmpje, kun je hier downloaden. Ik heb er, zodat mijn moeder hem ook makkelijk kon bekijken, een installeerbaar (en dus ook makkelijk verwijderbaar) pakketje van gemaakt. Op klikken, installeren, bekijken en eventueel weer verwijderen dus!

 

Bedankt voor de link. Een erg mooie presentatie. Wel fijn dat mijn dochter zo een voorbeeld heeft.

Dat filmpje is ook erg leuk gemaakt dat is een heel goed idee

bewerkt door corina
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand bij mij van de scouting heeft ook zijn spreekbeurt gehouden over geocaching.

Hiervoor heeft hij wat spulen van mij geleend om op te hangen en te laten zien.

Weet niet wanneer ze hem moet geven, maar misschien kan je wel wat lenen

 

Dat zou ze wel heel erg leuk vinden. We hebben zelf ook wel wat spullen maar niet zo veel.

We weten nog niet precies wanneer ze haar spreekbeurt gaat houden hij was eigenlijk op 5 april maar op dit moment heeft ze haar pols gebroken en ze heeft vanmiddag met de juf afgesproken dat haar spreekbeurt wordt uitgesteld tot ze uit het gips is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...