avantie Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 Sinds een aantal weken ontvang ik geen emails meer van Geocaching.com. Dus ik ontvang niets meer als cachers vragen stellen of een log zetten op onze cachepagina. Het emailadres werkt gewoon nog en voor de rest is er helemaal niets veranderd. Komt dit iemand bekend voor?
Saab9-x Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 Heb je bij live.com soms geocaching.com in je spamfilter staan?
Wad-Seekers Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb zondag nog logs ontvangen, zowel van onze cache als van enkele tb's. Toch iets in je instellingen?
avantie Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Geplaatst 15 maart 2011 Op al mijn computers krijg ik geen melding meer en er is geen nieuwe spamfilter geinstalleerd. Er komt ook niets binnen bij ongewenste email (daar komt altijd mijn spam binnen). Ook online bij mijn mail zie ik geen mail binnenkomen.
Sivota Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 link link Wanneer je naar het Feedback forum gaat van Geocaching.com (frontpage links van de pagina) en je gaat dan naar het hoofdstuk: "Report a problem" , dan kun je bekijken of anderen soortgelijke problemen ervaren. In dit geval heb ik de zoekterm 'notifications' ingetypt en daar zijn meerdere reports van. Ik heb daarvan twee links neergezet.
avantie Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Geplaatst 15 maart 2011 link link Wanneer je naar het Feedback forum gaat van Geocaching.com (frontpage links van de pagina) en je gaat dan naar het hoofdstuk: "Report a problem" , dan kun je bekijken of anderen soortgelijke problemen ervaren. In dit geval heb ik de zoekterm 'notifications' ingetypt en daar zijn meerdere reports van. Ik heb daarvan twee links neergezet. Bedankt ! Ik ga dit gelijk eens proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden