Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik ben in vergevorderd stadium om een event te organiseren.

nu wil ik de inschrijving verder automatiseren om fouten, dubbele inschrijvingen etc zoveel mogelijk te voorkomen.

tot op heden heb ik de deelnemers verzocht om een mail te sturen met de diverse gevraagde gegevens.

deze zijn dan niet allemaal compleet als je ze ontvangt, dus moet je weer terugmailen

is er iemand onder jullie die iets ter beschikking heeft om dit te kunnen gebruiken.

hierbij denk ik aan een inschrijfpagina waarop je div velden moet invullen.

hieruit moet dan een totaal overzicht kunnen komen bv in Excel.

Mogelijk ook iets voor algemeen gebruik want je kunt kopiëren. Een dergelijke script zo u door de liefhebbers steeds verder aangevuld en geperfectioneerd kunnen worden.

Het voordeel is dan dat het wiel niets steeds opnieuw uitgevonden hoeft te worden en kun je die tijd in andere zaken steken

gr Montebaldo

Geplaatst

Kijk eens bij google docs. Daar kun je formulieren aanmaken, en aangeven welke velden verplicht zijn. Dit formulier kun je vervolgens online laten invullen. De inzendingen kun je als excel uitdraaien. Heb het zelf al vaker gebruikt en werkt prima.

Geplaatst

Vraag het eens aan organisatoren van events die dit wel goed hebben geregeld zoals het bordspelevent(Hoogvliet) en MZLE(Lopik) of het GME. Wellicht hebben zij wat voor je.

Geplaatst

Die mogelijkheid bestaat ook gewoon via de will attend op de cache pagina,

Dat is de enigste geldige mogelijkheid die grondspeak heeft geschapen om je in te schrijven voor een event,

Ik heb een tijd geleden en mede dankzij verschillende event organisatoren die de steeds meer de “verpichting” stelde om je hele doopcel door te geven, zelf besloten om niet meer al mijn (privé) gegevens aan wie dan ook op te sturen om ook daar weer opgeslagen te worden in wat voor een bestand dan ook,

Ik schrijf mij in met een will attend en dat zal voldoende voor de organisatie zijn om te weten dat ik ook op het event kom

Barny

Geplaatst

Een event van Montebaldo, die moeten we effe in de gaten houden. We hebben daar een slaapadresje in de buurt en ach, we moeten toch weer eens die kant op- het aantal niet door ons gevonden caches in Twente is bijna beschamend aan het worden :lol1:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...