Spring naar bijdragen

Beste Manier Om Veel Caches Op Gps Te Zetten


Lady Geo & Co

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Mijn zus en ik gaan over een paar weekjes cachen op het Noordereiland van Nieuw-Zeeland. Nu liggen er erg veel caches hier (6063 om precies te zijn :thumbup: ) en wij weten niet zo goed wat nu de beste manier is om al deze caches op onze gpsen te zetten. We weten van te voren niet precies waar we allemaal gaan komen en het zijn er nogal veel om ze er 1 voor 1 op te zetten. Ik heb al eens geprobeerd om met pocket queries te werken, maar dit wil niet zo goed lukken. Heeft iemand een idee?

 

Groetjes,

 

Lady Pinguin en Lady Geo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Idd

 

Laptop mee, GSAK erop, maar querries aanmaken (je hebt er dan toch 7 nodig) en alles via GSAK binnenhengelen.

 

En dan steeds die paar caches erop keieperen die je wilt doen.

 

Als er al een manier bestaat om ze alle 6600 op je GPS te kieperen, dan zie je door de bomen het bos niet meer. En neem je dan ook allemaal papier mee?

 

GSAK is your route to succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn gps kunnen maximaal 2000 caches dus daar zouden ze niet allemaal op kunnen...

 

Ik weet niet of je premiem member bent? Dan kan je een pocket quiry maken. Je kan dan als het ware een zoekopdracht geven en voorwaarden aan een cache geven. Ik kan me voorstellen dat je op vakantie bijvoorbeeld geen mysterys wit doen of misschien geen multies, of alleen maar. Of op moeilijkheidsgraag selecteren.

Van die zoekopdracht wordt dan een bestandje gemaakt die je op je gps kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn GPS60CSx gaan 1000 Waypoints. Ik maak in GSAK POIs aan, waardoor ik deze limiet niet meer heb. Op mijn GPS heb ik zo'n 20.000 caches, inclusief child WP's en hints. Voor de meeste traditionals is dit voldoende.

 

Verder neem ik een PDA vaker mee met listings, b.v. voor virtuals en earthcaches. Multies maak ik meestal vooraf een printout.

bewerkt door moose61
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6.063 caches in een paar weekjes... da's doorwerken, dames.. :lol:

Maar vergeet ook niet te genieten van de natuur daar, het is prachtig!

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, maar toe geocach'te ik nog niet. Dus ik moet nog eens terug voor die 6.063.. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn GPS60CSx gaan 1000 Waypoints. Ik maak in GSAK POIs aan, waardoor ik deze limiet niet meer heb. Op mijn GPS heb ik zo'n 20.000 caches, inclusief child WP's en hints. Voor de meeste traditionals is dit voldoende.

 

Verder neem ik een PDA vaker mee met listings, b.v. voor virtuals en earthcaches. Multies maak ik meestal vooraf een printout.

 

 

Wat bedoel je met "listings" en hoe gebruik je die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...