Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie weet er raad?

Ik bezit een Oregon 450.En ik wil graag de tracks die erop staan verwijderen, maar dat gaat niet.

Ik ga naar trackbeheer in het hoofdscherm en dan bv. naar huidige track en dan klik ik op wissen. De oregon geeft wel aan dat hij de track wist, maar in werkelijkheid slaat hij de track op en komen de kilometers er gewoon bij.

Wat ik in het scherm trackbeheer ook heb staan is een knop met gearchiveerde tracks. Als ik hierop klik dan krijg ik een leeg venster.

Voor mijn gevoel slaat de oregon de tracks op in gearchiveerd maar dat wil ik niet.

Wij weet hier raad op?

Groeten Team Norskk

• Top! 1
Geplaatst

Huidige track:

Hoofdmenu = Stel in = Reset = Wis huidige track.

Of heb je tracks opgeslagen en die serie wil je verwijderen?

Geplaatst

En als je met de windows verkenner kijkt in de map: Garmin\GPX, dan zie je de tracks ook staan als Track-Datum.GPX. Daar kan je ze eventueel verwijderen.

Niet helemaal je probleem, maar eerlijk gezegd heb ik zelf ook wel eens moeite met het stuk "Huidige Track", bij mij pakt hij dan soms nog een oud stuk op. Maar als ik dat wil herstellen zet ik eerst in instellingen: Track niet opnemen. Daarna sla ik de Huidige track op, en komt dus in het bewuste mapje. Dan zet ik track opnemen, toon op kaart weer aan, en krijg ik wel een goede track

Geplaatst

Nee, mannen,

Als ik via de verkenner in de map garmin/gpx kijk dan heb ik geen mapje met garmin-tracks.

En via trackbeheer naar de map ga en kies daar voor opslaan, sluit de GPS zich zelf af en als ik kies voor wis huidige track dan zegt hij wel dat hij de track wist, maar in werkelijkheid telt hij de kilometer op en wordt het getal steeds groter. Zo staat er nu al een getal van 5600km.

Dus dat is het nog niet.

Maar wat wel?

Team Norskk

Geplaatst

Allemaal even bedankt voor de antwoorden.

Ik heb de Garmin nog eens aan de laptop gehangen en een update laten uitvoeren.

En toen was het probleem verdwenen. Het was niet mijn GPX maar die van een nieuwe geocacher en ik had hem gevraagd of hij al een update had gedaan, hij zei van wel, maar naar later bleek was dat niet het geval en had hij verschillende dingen dingen door elkaar gegooid. Dus hopelijk heb ik het probleem nu opgelost.

En we zien elkaar volgend weekend op het CITO Event.

Gr. INgrid Team Norskk

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...