Heirbaut Hunters Geplaatst 18 februari 2004 Geplaatst 18 februari 2004 Daar is hij weer! Op 31 januari heb ik met genoegen een stukje uit het AD geciteerd met daarin een correcte uitleg over een traceringssysteem. En dan nu een stukje uit het kwaliteits! zusterblad NRC: BERLIJN, 17 FEBR. Duitsland krijgt voorlopig geen hypermodern systeem voor tolheffing op vrachtauto's. Vanochtend heeft de regering het contract met de leverancier van het in aanbouw zijnde systeem opgezegd. In de toekomst zullen vrachtauto's die over Duitse autosnelwegen rijden daarom weer over het traditionele Eurovignet moeten beschikken. Het nieuwe Duitse tolsysteem moest het meest geavanceerde systeem in Europa worden. Vrachtauto's die een tolweg benutten zouden door een satelliet worden geregistreerd. Vervolgens zou een computer in de vrachtauto de prijs voor de rit berekenen. De kosten zouden daarna via gsm doorgegeven worden aan een centrale computer, die op zijn beurt een rekening zou sturen aan de expediteur. Is het nu werkelijk zo moeilijk? ++ Lex ++ Jazeker! Wel om het waterdicht te maken, dwz, de drempel voor frauduleuze toestanden hoog te maken.
Lex Geplaatst 18 februari 2004 Geplaatst 18 februari 2004 Jazeker! Wel om het waterdicht te maken, dwz, de drempel voor frauduleuze toestanden hoog te maken. Dat het fraudebestendig maken zeer moeilijk is geloof ik best HH. Ik doelde echter op de eeuwige fout dat bij plaatsbepaling de satellieten zien, of zelfs registreren, waar de GPS-ontvanger zich bevindt, i.p.v. andersom. ++ Lex ++
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 februari 2004 Geplaatst 18 februari 2004 Jazeker! Wel om het waterdicht te maken, dwz, de drempel voor frauduleuze toestanden hoog te maken. Dat het fraudebestendig maken zeer moeilijk is geloof ik best HH. Ik doelde echter op de eeuwige fout dat bij plaatsbepaling de satellieten zien, of zelfs registreren, waar de GPS-ontvanger zich bevindt, i.p.v. andersom. ++ Lex ++ Oeps... Kan dat niet dan?
Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Oeps... Kan dat niet dan? Gna gna gna nee, dat kan niet. GRTZ Kruimeldief En die Duitsers zich maar afvragen waarom er niemand hoeft te betalen. Iedere Duitser heeft nog wel een GPS in de auto gekregen van der Bundesreichskanselerführer. Het blijven ********** zelf maar ge-edit voordat BTW het doet *******
Aanbevolen berichten