Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste medecachers,

Is er ergens een zoekfunctie waarbij je kunt zoeken naar een specifieke cache op thema? Bijvoorbeeld een muziekcache, of Disney oid.

Ellen

Geplaatst (bewerkt)

Ik vrees van niet. Alleen als de naam van het thema in de titel voorkomt. Dan kun je dus zoeken op de naam van de cache. Dus als je een Disney-cache zoekt, kun je zoeken op "Disney" om alle caches met het woord Disney in de titel te vinden. Maar Pocahontas, Micky Mouse enz. koemn dan niet automatisch mee naar boven.

bewerkt door kdv
Geplaatst

Als je op geocaching.com een cache zoekt via de menu optie: "Hide & seek a cache" kan je onderaan de pagina in "Other Search Options:" aangeven wat er in de cachenaam moet staan. Als ik daar bv muziek ingeef krijg ik 19 resultaten.

Geplaatst

wat voor thema had je in gedachten? er bestaan namelijk wel heel veel bookmarklijsten die een bepaald thema hebben

Geplaatst

Nou, ik heb bijvoorbeeld een TB van Lucky Luke, en die wil naar het wilde westen. Lijkt me leuk om zoiets in nederland te laten zien. Of Winnie de pooh die naar Disneyworld wil. Als ik ga zoeken op naam, dan krijg ik over het algemeen caches in amerika, en daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan.

groetjes, Ellen

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...