Geinponem Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 Met macro's is het mogelijk om in GSAK te sorteren op Geo d'Or-waardering en GCvote-waardering. Is dit ook al mogelijk met de nieuwe Favorites-waardering? Al dan niet met een macro? Ik heb het niet kunnen vinden.
antarctica Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 Helaas geen antwoord voor je; wel een vraag. Kun je me vertellen waar ik de GSAK-Geo d'Or macro kan vinden? Alvast bedankt. Antarctica
ZaNaBoZa Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 Kun je me vertellen waar ik de GSAK-Geo d'Or macro kan vinden? Op geocaching.nl bij Geo D'Ors > GSAK & Geo D'Ors. Link
The CEO Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 Momenteel is dit in GSAK niet mogelijk, omdat GSAK deze informatie niet heeft. Het aantal favorites zit namelijk (nog) niet in de GPX files. Het is dus wachten tot geocaching.com dit toevoegt aan de GPX-files. Ze lijken het wel van plan te zijn
Geinponem Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Geplaatst 14 februari 2011 Ook zonder dat het is ingebakken in de GPX zou het moeten kunnen volgens mij. De informatie over Geo d'Ors en GCvotes zit tenslotte ook niet standaard in de GPX-files van de PQ's.
The CEO Geplaatst 14 februari 2011 Geplaatst 14 februari 2011 De informatie over welke cache hoeveel favorites heeft is opgeslagen op de geocaching.com servers. Je kan deze info wel zien op de cachepagina's van geocaching.com, maar het is volgens de "Terms of Use" van Geocaching.com niet toegestaan deze informatie met een scriptje o.i.d. van de website te halen. Daarom wordt er ook door niemand op de GSAK forum een macro voor geschreven (want ja, natuurlijk is dat technisch mogelijk). Dus ik denk dat we toch op geocaching.com zullen moeten wachten...
Geinponem Geplaatst 14 februari 2011 Auteur Geplaatst 14 februari 2011 Duidelijk! Even afwachten dus. De waarderingsinformatie IN de GPX is sowieso handiger dan werken met macro's natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden