lingbeek Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Het valt mij op dat er een heleboel caches zijn die een "Needs Maintenance" rood kruis naast zich hebben staan terwijl de eigenaar met een "Write Note" heeft duidelijk gemaakt dat hij onderhoud heeft gepleegd. Het zou denk ik heel fijn zijn als de cache-eigenaren in dat geval de "Owner maintainance" zouden gebruiken. Zodat het rode kruis verdwijnt en we met zijn allen weten dat de cache gewoon OK is... Ik denk dat dat voor een cache eigenaar ook wel prettig is. Misschien komen er dan weer wat meer mensen op af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja, lijkt me ook. Misschien toch nog wat onbekendheid met de materie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maxxie Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 of de eigenaar is het rode kruis nog even niet opgevallen. (ervaring ]) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden