norskk Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hallo Mede geocachers, Wie kan mij vertellen in welk Grid het volgende coordinaat staat. Position N 49° 50,3014' E 006° 24,9894' Ik heb dit coordinaat van een duitse wandelpagina. Groet Team Norskk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 (bewerkt) Misschien heb je hier iets aan? (wel in het Engels) Edit: Misschien geeft dit forum de nodige verduidelijking. En hier een website waar je GPS-coördinaten kunt converteren. 12 februari 2011 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CeciKla Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Volgens mij kan je het laatste cijfertje gewoon afronden, in Duitsland is de kaartdatum ook gewoon WGS84. In dit geval is het echter niet duizendsten van minuten, maar tienduizendsten van minuten. Ik werk beroepsmatig met een scheepsnavigatieprogramma dat ook met tienduizendsten van minuten rekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
norskk Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Dat laatste weglaten, ga ik eens proberen. Ik weet wel hoe je grids kunt veranderen op het GPS toestel, maar deze vorm kon ik niet vinden in mijn oregon 400T. Norskk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Gewoon effe afronden zie deze cache http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=5cef6b7d-2b2a-461f-8c71-867bc00e40b4 Greetz yurrie-currie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
norskk Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2011 Rick dank je wel voor je antwoord. Dus dan blijft alles gewoon staan op positie formaat hdddºmm.mmm en kaartdatum WGS 84. bedankt. Team Norskk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden